Durochris Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 MOTM nominee, Bit-Tech Gogo vote ^^ http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=171535 You may not vote on this poll.Får ikkje til å stemme på deg Trodde det sto det fordi jeg ikke var registrert også registrerte jeg meg, men det står fortsatt det samme -.- Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Da hadde du en stemme mer gitt! Lykke til! Du har en hard konkurrent der, men man vet jo aldri hvordan det går før det er ferdig stemt! Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Vet ikke om direkte link's til polls funker noe særlig kanskje bedre å ta det fra : http://www.bit-tech.net/modding/mod-of-the...nth-june-2009/1 Da hadde du en stemme mer gitt!Lykke til! Du har en hard konkurrent der, men man vet jo aldri hvordan det går før det er ferdig stemt! Yup... og andre gangen Bit-Tech mekker en MOTM runde når jeg er nettop ferdig med ramma... -.- hadde vært greit om de ventet til jeg i hvertfall får på plass litt plexi Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Sant! Blir noe helt annet med en gang man får på mer enn ett skjelett, men virker som det er endel som tenker i retning av "G33k p0rn" når de ser dette monsteret så populær blir den helt sikkert! Og med god grunn! Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) takker og bukker for votes folkens =) Men sant som du sier asha... utrolig mange virkelig sanne nerder der ute som liker "nakne" kabinetter Har faktisk ringt og mast på å få plexi ferdig kuttet til i morgen... og ser ut som det blir en 2 timers tur for å få plukket det opp... + monteringstid, lol Liker dårlig at 6th.GeN er naken -.- Endret 13. juli 2009 av grevaeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Fått en stemme hos meg også Lenge til du har mer matrialer på plass? ps: kunne du lagt en link til dette prosjektet i signaturen din? Er lettere å komme seg til arbeidsloggen da Endret 13. juli 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Fått en stemme hos meg også Lenge til du har mer matrialer på plass? ps: kunne du lagt en link til dette prosjektet i signaturen din? Er lettere å komme seg til arbeidsloggen da Happy? matrialer på plass i morgen/onsdag Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Ikke helt Du har en linje for mye, er bare lov med 4 Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Ikke helt Du har en linje for mye, er bare lov med 4 bah Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Sånn ja Så du hadde fått sponsing av blokk til mosfett, fått disse nå eller? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Dette må jo følges med på Litt sent men.. *Abbonere* Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Nope, har ikke fått dem ennå, sitter også å venter på bestilling fra watercooling.co.uk 3 stk laing dd ett eller annet super pumper med plexitop og noen slange spiraler i hvitt Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Du.. Den Vipros CNC maskinen, ser jeg feil, eller er det hos Marker Mek? Tøft prosjekt! Stooort, tungt, drar mye strøm, men tøft!. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Hva med å kjøpe 5 ny WD 2TB med 64mb cache og kjøre i raid0 ? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Du.. Den Vipros CNC maskinen, ser jeg feil, eller er det hos Marker Mek? Tøft prosjekt! Stooort, tungt, drar mye strøm, men tøft!. Marker mek indeed =) Skal innom en tur senere i dag også hvis alt går etter planen ^^ Hva med å kjøpe 5 ny WD 2TB med 64mb cache og kjøre i raid0 ? Kunne jeg fint ha gjort hvis ikke jeg hadde startet med prosjektet her Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 updated ^^ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Rått, rått og atter rått!!! Hvorfor liker du ikke plexi XD ? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Rått, rått og atter rått!!! Hvorfor liker du ikke plexi XD ? * det er ubrukelig å kappe... * ubrukelig å borre i... * det blir ripete bare du ser på det... * trekker til seg alt støv i hele rommet... * dyrt * knekker utrolig lett * sprekker opp enda lettere * umulig å gjenge i... * overfølsomt for fingeravtrykk.. men men... det ser jo bra ut det første kvarteret etter du har tatt av plastikken rundt da Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Rått, rått og atter rått!!! Hvorfor liker du ikke plexi XD ? * det er ubrukelig å kappe... * ubrukelig å borre i... * det blir ripete bare du ser på det... * trekker til seg alt støv i hele rommet... * dyrt * knekker utrolig lett * sprekker opp enda lettere * umulig å gjenge i... * overfølsomt for fingeravtrykk.. men men... det ser jo bra ut det første kvarteret etter du har tatt av plastikken rundt da Ok, såpass ja Men som du sier ser det bra ut etter at plastikken er tatt av Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Så hvorfor ikke bruke polycarbonate istede? Dette ser ut som vanlig plexi, men tåler mer varme og skal mer til før det riper. Har to plater liggende i mitt lille plexi-lager. Har ikke testet dem enda, men leverandøren jeg handlet av sa att det funket veldig bra. Kommer til å bruke dette som vindu i SGA modden min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå