stiff-leet Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Yup, skal innom dem i morgen... men er blodpris derfra Du har vel ikke noe annet valg? ;P Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Yup, skal innom dem i morgen... men er blodpris derfra Du har vel ikke noe annet valg? ;P Er det ikke bare å sveise noen? Eller er det vanskligere enn jeg tror? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Yup, skal innom dem i morgen... men er blodpris derfra Du har vel ikke noe annet valg? ;P Ser dårlig ut.... Er det ikke bare å sveise noen? Eller er det vanskligere enn jeg tror? Joa... men da er det jo like greit å sveise hele kabinettet i utgangspunktet, vurderer disse for å slippe de småstygge sveisemerkene =) Mr Anki : De tåler fint 300 liters akvarium, blir brukt til bygg av akvarie reoler o.l, når de først sitter slår du fortere i filler aluminiumen en disse =)(påstås av akvarister) har ikke testet selv ennå Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) ser du vurderer porsa knutene som vi snakket om ja:) dei tåler ufattligt mye. hadde selv en 1500 liter akvarie på et slikt bord:) og brukte slike på alle reolene min i butikken som eg hadde for noen år siden.. her er reolene på 160liter. ps porsa knutene er hardplast utvendigt og stål inni. pss holder på å snakke med tidligere levrandører av meg.. ser om eg får tak i porsaknuter og til en god pris:) Endret 18. juni 2009 av HPH-JJ Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) fant noen sider her http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/showPr...t.asp?pid=44198 evt direkte hos porsa system http://www.porsa.dk/script/site/page.asp?artid=74 ligger prisliste der oxo. viss du må ha butikk for å handle så skal eg se om eg får handelt hos dei,siden eg har firmaet mitt enda:) pdf: http://www.porsa.dk/files/profilerogsamleled.pdf Endret 18. juni 2009 av HPH-JJ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Så jo veldig bra ut det der da Sitter de godt eller må en itillegg skru de fast? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Så jo veldig bra ut det der da Sitter de godt eller må en itillegg skru de fast? Sleit med å få dem ned med 5kg slegge og trekloss... måtte til med silicon til slutt... og var fortsatt leie å få ned... skjer ikke at dem løsner... noen sinne igjen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Godt å høre Får håpe alt er rett da, slik at du slipper å ta noe opp igjen Gratulerer med kjempe spons! Fått noe dato for når delene vil bli sendt? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Gratulerer Dette blir bedre og bedre.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Har samme hovedkort og CPU selv (som du har fått) (MSI 790FX-GD70 og Phenom II 955) Fungerer nydelig sammen ! Gratulerer ! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Grattis med AMD spons =) Nice deler du har fått der.. 4870x2 på alle maskinene er jo Niice Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Syk spons fra AMD da gratulerer! Stå på videre, dette blir knallbra prosjekt. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) feilpost Endret 3. juli 2009 av grevaeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Lekkert! Skal du bruke plexi som vegger denne gangen også? Isåfall, hvilken farge? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Lekkert! Skal du bruke plexi som vegger denne gangen også? Isåfall, hvilken farge? er ikke helt 100 på hva jeg skal bruke ennå, enten blir det sort eloksert aluminium (ala lian li) ellers blir det klar plexi på begge sidene, med sort plexi forran (tenk PS3) med klar plexi til skjerm Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Får vi se litt OC resultater når maskinen står ferdig ? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Shit!! Her skjer ting fort ja! Følger med på bit-tech forumet, så har fått med meg litt der. Skal si dette blir ett monster, og det er vanvittig spennende å følge med på byggingen av dette tårnet! Stå på videre! Gleder meg til hver oppdatering som kommer! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Hvor mye kostet de koblingene du har satt sammen rammene med? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg bare lurte på om det har vert noen "1th", "2th" og "3th" gen.? Har sett "4th", "5th" og nå "6th" gen. så jeg tipper det er noe før det? Evt har du arbeidsogg(er) ? HansFansi Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg bare lurte på om det har vert noen "1th", "2th" og "3th" gen.?Har sett "4th", "5th" og nå "6th" gen. så jeg tipper det er noe før det? Evt har du arbeidsogg(er) ? HansFansi Siden du spør så pent... 1st. Gen http://www.digi.no/99897/vinneren-i-klasse...te-pc&bid=1 Har vel skjedd litt ting siden den gang Har desverre ikke bilder av 2nd og 3rd... =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå