Gå til innhold

lån / stipend hjelp


Anbefalte innlegg

Hei, skal begynne på markedshøyskolen til høsten.

Og lurer da på hvor mye man kan få i lån/stipend. Har sett på lånekalkulatoren og da står det at jeg kommer til å få 85 000 i lån, der noe av dette blir gjort om til stipend ca 35 000,-

 

 

Er det noe mer man kan få? Evt få noe mer siden jeg kommer til å gå på en privat skole?

Stemmer det at avstanden man bor fra foreldrene sine ikke har noe å si i denne sammenhengen?

Har foreldrenes inntekt noe å si? (Vet at jeg selv ikke kan tjene mer enn ca120 000,- uten at stipend summen går ned)

 

 

Har prøvd å søke, men har hørt / lest så mye forskjellig, så tenkte det var lettere og bare spørre her :)

Evt er det bare å tilføye andre ting du mener er viktig i denne sammenhengen.

 

Mvh

Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer det at avstanden man bor fra foreldrene sine ikke har noe å si i denne sammenhengen?

Har foreldrenes inntekt noe å si? (Vet at jeg selv ikke kan tjene mer enn ca120 000,- uten at stipend summen går ned)

stemmer.

nei har ikke noe å si.

 

Hei, skal begynne på markedshøyskolen til høsten.

Og lurer da på hvor mye man kan få i lån/stipend. Har sett på lånekalkulatoren og da står det at jeg kommer til å få 85 000 i lån, der noe av dette blir gjort om til stipend ca 35 000,-

 

Er det noe mer man kan få? Evt få noe mer siden jeg kommer til å gå på en privat skole?

 

http://lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-...il-skolepenger/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...