Gå til innhold

Mulig å velge operatør som ikke har roaming avtale med ens egen når man er i utlandet?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på ting,

Hvis en (norsk)operatør ikke har avtale med en utlandsoperatør, er det da slik at man forsatt kan velge den utlandske operatøren men at det ikke er granterte priser?

 

Eller er det slik at man kun har mulighet til å velge de(n) operatøren(e) som min operatør har avtale med?

 

### Emnetittel endret av moderator. ###

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller er det slik at man kun har mulighet til å velge de(n) operatøren(e) som min operatør har avtale med?

Ofte er det jo slik at en opperatør har avtale med en eller flere selskaper i utlandet, slik at det gir kunden mulighet til å velge opperatør han/hun ønsker å bruke. De forskjellige finner du jo ved å gå inn på mobilen og velge nett, men det er sjeldent at det er noe å spare her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Er det ikkje slik at dei fleste operatørane har innført like prisar i ulike verdsdelar, uavhengig av nett? I så fall er det jo ikkje noko å spare på å velje nett, sidan det er akkurat like dyrt uansett.

Innen EU/EØS er det i hvert fall slik. Etter at pristaket ble innført for et par år siden ble forskjellen mellom operatørene borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...