Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Scooter/Moped noen forslag?


Anbefalte innlegg

original farta på gpr er ca 50-60 på slettta vil jeg tro. ned bakker er litt forsjellig. vet folk har presst originale mopeder i 75 ned bakker.

 

oppover er ikke så lett å si kommer litt an på bakken, men regnmed at det kan gå veldig tregt :p

 

Så tregt som nedi 30? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en kompis som skal selge den Derbien, er faktisk lagt ut på min bruker :D

 

Av de to ville jeg gått for Derbi, lett!!! Den er bedre å se på, billigere og den går godt. Jeg har prøvd den og går lett opp i 90 på flata. Kjøreegenskapene er helt ok. Da jeg kjørte den var det mange med tung motorsykkel som hilset, den ser jo ganske stor ut.

Endret av GjøranJ
Lenke til kommentar
Er en kompis som skal selge den Derbien, er faktisk lagt ut på min bruker :D

 

Av de to ville jeg gått for Derbi, lett!!! Den er bedre å se på, billigere og den går godt.

 

mange sykler kan jo gå godt, kan du si noen om toppfarten på den uten noe trim?

Har ikke prøvd den uten trim, det tror jeg ikke har eller, så det kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar
original farta på gpr er ca 50-60 på slettta vil jeg tro. ned bakker er litt forsjellig. vet folk har presst originale mopeder i 75 ned bakker.

 

oppover er ikke så lett å si kommer litt an på bakken, men regnmed at det kan gå veldig tregt :p

 

Så tregt som nedi 30? :S

i bratte bakker ja. men spørs litt vis du har full fart når du kommer i bakken tror jeg ikke den kommer til å gå så sent.

 

gå å prøv en så ser du hvor raskt den går på flata bakker osv.

Lenke til kommentar

Derbien går bedre, den har større eksosport enn apriliaen(am6 motor).

Nyere aprilia rs50 er så og si akkurat samme sykkel som derbien, samme motor og nesten lik å se på.

 

Orginalt gjør de ca 45-55, muligens 60-65 på speedo men.

 

Jeg hadde tatt Derbien av de to, da jeg synes den er penere, og i tillegg er apriliaen trimma mye, noe som jeg ser som et minus da man ikke vet om personen som har trimma den vet noe som helst om trimming.

Lenke til kommentar

Bot og de kan ta skiltet og kanskje trimmen.

Sjeldent de tar trimmen. Har hørt at hvis du kjører uplombert tar de ikke potta fordi det er den orginale elns.

 

Du får ikke prikker eller utsettelse på bil sertifikatet eller noe sånn.

Om du får lapp om visning, må du gjøre den orginale for så møte hos biltilsynet eller politistasjonen om dere ikke har biltilsyn i nærheten.

Lenke til kommentar
Bot og de kan ta skiltet og kanskje trimmen.

Sjeldent de tar trimmen. Har hørt at hvis du kjører uplombert tar de ikke potta fordi det er den orginale elns.

 

Du får ikke prikker eller utsettelse på bil sertifikatet eller noe sånn.

Om du får lapp om visning, må du gjøre den orginale for så møte hos biltilsynet eller politistasjonen om dere ikke har biltilsyn i nærheten.

 

må jeg regge på nytt om de tar skiltet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...