Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Sosialt påfyll" for ung familiefar


Gjest uSosial

Anbefalte innlegg

Gjest uSosial

For å gjøre en lang historie kort og oversiktlig:

  • Er en gutt på 21 år
  • Flyttet nærme en stor by for noen år siden
  • Etter et år fikk jeg kjæreste, og droppet alt annet sosialt liv
  • Vi har vært sammen i tre år, og bodd sammen i to
  • Fikk nylig et ikke planlagt barn sammen
  • Vi giftet oss i sammenheng med graviditeten
  • Vi er veldig forskjellige på de fleste områder
  • Fruen klarer så vidt å ta vare på seg selv
  • Vil derfor ikke flytte fra barnet mitt (han trenger en voksen)
  • Har (selvforskyldt) ingen venner i nærheten
  • For at jeg ikke skal mistrives i eget liv er jeg avhengig av å bli sosial
  • Må finne noe som kan kombineres med studier (universitet) og familieliv (kone og barn)
  • Har aldri vært fysisk aktiv på noen måte, men har for første gang i mitt liv startet å jogge de siste to ukene
  • Er interessert i politikk og var litt aktiv før vi ble sammen
  • Har skiftet parti, så har ingenting å komme tilbake til
  • Føler at ungdomspartiene legger opp til mer fyll enn politisk aktivitet. Tror ikke jeg lenger vil føle meg helt hjemme på "sommerleir"

Har ikke vært med i en "vennegjeng" eller noen form for "sosial gruppe" siden ungdomsskolen. Merker at det tærer veldig på sinnet. Hvor treffer jeg hyggelige og oppegående mennesker som ikke på død og liv må drikke seg fulle til langt på natt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er selv ung familiefar (22) men jeg liker å drikke meg full til langt på natt av og til :p

Men hvis jeg ikke skal drikke meg full så driver jeg med bil (mekker, drar på treff o.l). Spiller også airsoft med jevne mellomrom (sosialt, og man treffer mye hyggelige folk)

Har også trent kali sikaran. Vet ikke hvordan det er i andre klubber, men der jeg trente var det i hvertfall et veldig sosialt og inkluderende miljø ;)

 

Kanskje si noe om hvilkenby det er snakk om. Lettere å komme med tips da.

Lenke til kommentar

Har kjæresten din en omgangskrets? Kan være at du møter noen der eller via de som du kan være sosial med. Jobber du? Prøv og kom deg innenfor noe som har personer i forskjellige stadiger av livet. Røde Kors eller speider'n kan ha en god spredning på forkjellige gale folk :)

 

Siden du allikevel er anonym så kan du kanskje fortelle mer om hvor i landet du bor så er det lettere å komme med konkrete tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...