Gå til innhold

TES: Noen som har hørt om Tamriel Rebuilt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

www.tamriel-rebuilt.org

In essence, Tamriel Rebuilt(TR) is a 'mod'(mod is a universal abbreviation for 'modification'. Thus modding stands for 'modifying', and 'modders' are 'modifiers') project for Morrowind and Oblivion, one that attempts, province by province, to eventually create the entire continent of Tamriel province by province as presented by Bethesda in its previous Elder Scrolls titles. Eventually all of the nine provinces that comprise Tamriel will be playable in several or all of the Elder Scrolls games, starting with TES:III Morrowind. Tamriel Rebuilt was founded in 2002 by Ender, before Morrowind was even released. It's standard of quality and dedication to excellence makes it one of the most critically acclaimed mods of the Elder Scrolls community, for both Morrowind and Oblivion. It also plays host to an impressive repository of must-have utilities(The Name Generator is one of the most popular tools of the community) and comprehensive, thorough tutorials on all aspects of modding.

Noen som har hørt om prosjektet? Eller bidratt i det? :)

Husker jeg var med å moddet interior-celler tilbake i 03-04. Synd de ikke er ferdige med modden ennå, for etter hvert vil prosjektet dø ut med spillet :/

Endret av Astralnoise
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, de har jo laget landemassene for hele Morrowind nå. Siden spillet morrowind bare utspant seg på Vvardenfell-øya, Solstheim og byen Mournhold.

Men når det kommer til quests, dialoger, historie og alt det som gjorde Morrowind berømt i sin tid, så... Har de nok temmelig mye igjen.

Skrevet

Det er en fantastisk idè, jeg håper bare de klarer å gjennomføre den - det hadde vært historisk! Jeg har lastet ned en øy til Oblivion, utenfor Anvil, men har ikke rukket å spille det enda.

Skrevet

Map 1: Telvanni for Morrowind er jo ferdig med alt du måtte ønske. Der er jo quests, dialoger etc ferdig.

Port Telvannis var fantastisk!

Skrevet

Jeg må innrømme jeg ble skuffet over øya jeg lastet ned. Byen så vakker ut, men det var ingenting på innsiden av to av bygningene. Jeg kunne ikke åpne/aktivere døren, og gikk istedet gjennom den og sto inni det tomme eksteriøret. I tillegg sto alle NPCene (inkludert en hund) og hoppet rett opp og ned kontinuerlig. Jeg tok faktisk noen bilder av det:

ScreenShot89-2.jpg

ScreenShot90.jpg

Skrevet
Jeg kunne ikke åpne/aktivere døren, og gikk istedet gjennom den og sto inni det tomme eksteriøret.

Vel - da du gikk gjennom den, var du fremdeles utenfor, etter spillmotorens definisjon. For spillmotoren er interiør og eksteriør to vidt ulike ting. Du kan gjøre dette med alle andre bygninger og se at du får akkurat samme effekt, selv om bygningen har interiørcelle®.

Skrevet (endret)

Ja, jeg vet det er to ulike ting i et spill, interiør og eksteriør. Men jeg har ikke vært borti dette før, at jeg kan gå rett igjennom en dør som det ikke er mulig å åpne. Forsøker jeg det andre steder i spillet, så går jeg bare "på veggen". Alle hus er jo tomme "innvending", sånn sett, jeg forklarte det nok bare litt krøkete. :)

Endret av Tabris
Skrevet
Ja, jeg vet det er to ulike ting i et spill, interiør og eksteriør. Men jeg har ikke vært borti dette før, at jeg kan gå rett igjennom en dør som det ikke er mulig å åpne. Forsøker jeg det andre steder i spillet, så går jeg bare "på veggen". Alle hus er jo tomme "innvending", sånn sett, jeg forklarte det nok bare litt krøkete. :)

Ah, jeg trodde du brukte konsollen til å kunne fly gjennom vegger og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...