Gå til innhold

Forslag til Rollespill! (Det visuelle er ikke viktig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da sitter man godt planta på søndagen og finner ut sånn plutselig! Jeg vil ha meg ett nytt Rollespill! Ikke AoC eller WoW, (kan være tekstbasert for den saks skyld)

Er det noen med noen gode forslag?

På Forhånd takk for alle svar!

Mvh Dan

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midnight_walker: Fallout har jeg spillt.. Veldig enig, det er vldig spennende!=)

Lange: Spennende titler. Googlet dem litt og de skal jeg få tak i! Takk for det!

Gnålern: Baldurs Gate har jeg spillt. Også veldig gode spill!

ole_marius: Takk for linken, skal sjekke den ut :)

Kommer tilbake med noen tilbakemeldinger på spillene etterhvert!

Takk for hurtige svar!

Skrevet

Sitter og koser meg med Drakensang nå. Hvis du liker Neverwinter Nights-type rollespill kan det anbefales, og det er også et av de billigste spillene der ute.

Skrevet
Jeg vil uten tvil anbefale the Witcher. Spillet slet litt med lange lastetider i begynnelsen, men de er nå kuttet ned med opptil 80%. Beste RPG-spillet jeg har spilt til pc.

Har veldig lyst å spille det. Men vet ikke om jeg klarer å komme over combat systemet. Liker det ikke i det hele tatt.

Skrevet

Så lenge det er snakk om fable 1 til pc så er jeg enig. Fable 2 til 360 var en enorm skuffelse.

@ Lange: Kampsystemet blir bedre og mer underholdene når du kommer et stykke ut i spillet og har flere angrep og magier å velge imellom.

Skrevet

Det er også fult mulig å skaffe seg å skaffe seg Final fantasy 7 til PC'n, om du er interresert i slike spill. ^^,

Skal heller ikke se bort ifra Final Fantasy 9 (Som er min personelig favoritt).

Skrevet (endret)

Ser ikke at noen har foreslått det enda, men alle Neverwinter Nights spillene er veldig engasjerende. Jeg elsker karakterbyggingen der. :love:

Tror at nwn-serien av spill er den jeg liker best av alle=)

Endret av Oppslagsverk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...