themen Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) Eg loget inn på min lvl 19 twink i dag..da hadde den bare litt over 933 i liv før hadde den ca 1550:) har dei ødelagt twink mulighetane?? +40 stamina and 12 agi den virger ikke lenger man må vere lvl 60:( så det er lure på kor tid ødela dei twinkane eg har ikke spillt på den på en stund:) Endret 18. april 2009 av themen
DisplayName123 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 De fjernet muligheten for slike enchants i den nyeste patchen, som kom på onsdag.
themen Skrevet 18. april 2009 Forfatter Skrevet 18. april 2009 ok takk forsvaret det var litt teit da:(
Hel Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 ok takk forsvaret det var litt teit da:( Om det er 19 du er, så er dette noen av endringene: - Du får ikke bidrag fra librams lenger - Du får ikke bidrag fra leg enchants lenger - Du får ikke bidrag fra shoulderenchant lenger - Fiskesko kan ikke brukes @ 19 lenger - AGM trinket gir nå 15 sta istedenfor dodge rating - Du må kanskje endre chest enchant fra 100 HP til 35 HP, ellers kan det være +4 stats virker enda Alle våpenenchants fungerer som før så dette er først og fremst en staminanerf til twinks. Endringene forandrer egentlig ikke så mye. Klasser som avhenger mindre av stamina har fått en liten buff, noe jeg merker på min 39 rogue (cheap shot -> kidney shot tar ned merkbart mer av folks helse nå enn før).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå