Steamed Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg husker et 2d action spill jeg spilte for en (god) stund siden. eller var 1-2 år ? Hmm.. Jaja. Det var et skytespill som man så ovenfra. Man startet en plass, fikk et oppdrag, skulle altså drepe montstanderen(e) gjennom banen for å klare den. (Dårlig forklart men husker ikke så mye) Spilte et spill på ehh 1001spill eller noe. Så kom det opp en "liste" med spill, eller noe i den duren. Valgte altså et nytt spill på den samme siden. Kan være kongregate, miniclip, crazymonkeygames osv. (har/hadde en liten fornemelse av kongregate) Spillet var altså et gratis 2d action skytespill sett ovenfra. Håper du kan hjelpe meg med å finne det igjen
Steamed Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 (endret) EDIT! Det var riktig ! TUSEN HJERTELIG TAKK ! Kommer til å kose meg nå Endret 17. april 2009 av Steamed
NoNamesLeft Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 EDIT! Det var riktig ! TUSEN HJERTELIG TAKK ! Kommer til å kose meg nå Bare hyggelig!
Gjest Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Les signaturen min og gjøre det Hjelper oss forum brukere og andre gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå