Gå til innhold

Knalltilbud på modulær PSU hos Komplett (superweekend)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en 430W-modell sist de var på tilbud. Har den i en rigg som kun drar ca. 100-110W fra PSU under last (etter mine egne beregninger), og ved den belastningen er den ikke hørbar. Som SPCR-reviewet påpeker, vil støyen komme kun om man belaster den over 50%

 

Må jo forøvrig si at det er knallpris på disse modulære strømforsyningene, og tatt i betraktning at 430 watteren normalt sett koster 695 kroner, så er det dumt å ikke raske med seg minst én. ;)

Lenke til kommentar
Ser ut som Komplett har lyst til å selge på 430 wattern, virker som den har fått en fast plass hver Superweekend.

De er muligens redd for å brenne inne med usolgte psu'er i den watt-klassen. Utviklinga (og delevis hype'n) har jo dreiet seg mye om mega-kraftige psu'er. Legger man et mer realistisk syn på hva som kreves av f.eks. et mid-range system, kunne nok mange greid seg med en slik SeaSonic eller tilsvarende (80+ approved)

 

Jeg for min del har "desverre" en "overkill" ubrukt/uåpnet MIST 650W Rev.3 liggende (impuls-kjøpt på Netshop salg). Kunne egentlig tenkt meg en Seasonic 430W i stedet, men gjort er gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...