Gå til innhold

Samler seg mot Microsoft


Anbefalte innlegg

det var for en stund siden flere som protester og syntes at MS ikke var rettferdig behandlet.

 

derre ville selvfølgelig gi dem den samme informasjon som meg.

 

da jeg spurte om en enkel detalj for en stund siden så liket der meg til en side med en lang liste med linker.

det er det som er for mye da jeg må plukke ut det jeg vil vite . noe jeg ikke klarer selv

 

jeg ønsker ikke at flere skal komme i samme situasjon

 

 

Da jeg brukte orde "visstnok" ( mangel på et bedre ord ) om at EU hadde en sak på Microsoft så mente flere av dere at jeg tok feil ,ikke at jeg brukte feil ord.

 

og av dette så er det altså blir 10 sider med svada.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Debattanter tar ikke pålegg fra moderator til følg. Det forsettes å utivses liten vilje til å debattere innenfor retningslinjene for forumet. Det blir servert gjentatte personangrep, beskyldninger og ufin debatt teknikk. I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte.

 

For alles beste stenges tråden. En snill moderator kommer kanskje å rydder opp og sletter de ufine innlegg, eller han venter til debattanter har kjølt seg ned. Det er ved dette ingen garanti for at så skjer.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...