Gå til innhold

Forstår meg ikke på sim city 4, hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å spille sim city 4, fordi jeg faktisk liker sånn type spill, men etter å ha prøvd å feilet en 3 ukers tid begynner jeg å miste motet.

Jeg greier bare ikke å utvikle noe storby..greier maks 30 000 inbyggere, også stanger det der.

Jeg har lest walktrought på nettet osv, og i det siste har jeg til og med jukset i form av å bruke trainer, men heller ikke da lykkes jeg, og det er jo ganske utrolig.

Det er først og fremst den RCI demanden jeg ikke greier å bli venn med..uansett hvor mye jeg enn pøser på med de nye zonene den sier det er etterspørsel på, så forblir den høy. Grafen på Residential ? og ?? stanger på 6000, og javel tenker jeg , da bygger jeg nye zoner med Residential ? og ??.

men neida, grafel rikker seg ikke, så jeg bygger mer..og mer og mer..men den forblir bare der oppe. Og spillet maser stadig vekk på at jeg må utvide zoner, men nå har jeg pokker meg ikke mer land arial heller.

Hvordan skal jeg løse det.. prøver å replace Zonenen også.

Jeg har prøvd å lage et par nabo by, men forsår ikke helt greia der?

Hva skal den nabo byen innholde sånn i forhold til min hovedby..skal den inholde de samme zonene. eller skal den ha andre zoner? hvordan er formelen på å best mulig få nabo byene til å sammarbeide og utfylle hverandre.. hvordan skal skatte takstene være i de forskjellige byene for at min hovedby skal utvikle seg den riktige retningen.

Nøyaktig, hvor mye parker skal jeg bygge for at folk ikke skal klage på forurensningen. føler jeg bygger parker som bare pokker, men klagene forblir..

Håper noen kan hjelpe meg.

for tiden spiller jeg med trainer, vet det er juks.. men har nesten gitt opp uten.. så.. ja egentelig vil jeg bare bygge en storby med 1 mill inbyggere.. så trenger en del stalltips.

mvh meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...