Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unified remote var mildt sagt genialt! Kan ligge på senga og bruke telefonen som fjernkontroll. Er imponert over hvor bra det fungerer. Anbefalest på det sterkeste.

Lastet ned det i dag jeg og. Utrolig genialt program synes jeg. Har prøvd mange remote program før, men ingen av dem har vært i nærheten av dette. Og så har det jo alle slags funksjoner i et program.

 

Unified Remote får 10/10 fra meg :)

Lenke til kommentar

Finnes det en måte å endre icon for "shortcuts"?

 

Kunne også tenkt meg å endre utseende på iconet til APNDroid, det står liksom ikke helt i stil med Beautiful widgets...

 

Fremgangsmåte for å forandre ikonet til en app med den fabelaktige FolderOrganizer (antar det går med gratisversjonen også:

 

Åpne FO, velg tellekanten "Apps", velg appen fra lista, trykk på "pil-ned"-ikonet, velg knappen "Icon", ignorer den villedende beskjeden om at endringene bare blir synlige innenfor FO (det stemmer for så vidt), velg hvor du vil hente ikonbilde fra (også fotogalleriet er tilgjengelig), velg bilde, exit FO, langt trykk på skjermen der du vil ha app-bildet, velg Widget, FolderOrganizer item, appen du vil ha inn og nyt synet.

Lenke til kommentar

Unified remote var mildt sagt genialt! Kan ligge på senga og bruke telefonen som fjernkontroll. Er imponert over hvor bra det fungerer. Anbefalest på det sterkeste.

Lastet ned det i dag jeg og. Utrolig genialt program synes jeg. Har prøvd mange remote program før, men ingen av dem har vært i nærheten av dette. Og så har det jo alle slags funksjoner i et program.

 

Unified Remote får 10/10 fra meg :)

 

Fungerte overraskende bra og så bra ut!

10/10!

 

Edit: skulle vært slik at touch styringen hadde visst når den står i et tekstfelt slik at tastaturet kommer opp

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Unified remote var mildt sagt genialt! Kan ligge på senga og bruke telefonen som fjernkontroll. Er imponert over hvor bra det fungerer. Anbefalest på det sterkeste.

Lastet ned det i dag jeg og. Utrolig genialt program synes jeg. Har prøvd mange remote program før, men ingen av dem har vært i nærheten av dette. Og så har det jo alle slags funksjoner i et program.

 

Unified Remote får 10/10 fra meg :)

Bedre enn LogMeIn?

Lenke til kommentar

Unified remote var mildt sagt genialt! Kan ligge på senga og bruke telefonen som fjernkontroll. Er imponert over hvor bra det fungerer. Anbefalest på det sterkeste.

Lastet ned det i dag jeg og. Utrolig genialt program synes jeg. Har prøvd mange remote program før, men ingen av dem har vært i nærheten av dette. Og så har det jo alle slags funksjoner i et program.

 

Unified Remote får 10/10 fra meg :)

Bedre enn LogMeIn?

Har ikke prøvd det. Er det noe av det samme eller?

Lenke til kommentar

Et program for å blokkere innkommende SMS og innkommende anrop av spesifiserte anrop?

 

Eksempel; jeg er lei av meldinger fra x-en. Jeg tar å blokkerer sms fra 123 56 890.

 

?

 

Det kan operatøren din gjøre.

Mener å huske jeg så på Netcom sin side på "min side" at jeg kunne legge til nummerblokkering... eller noe sånt..

Lenke til kommentar

Unified Remote var mildt sagt genialt lettvint.

 

Sendte inn en suggestion på at hvis man har keyboard + mouse i quick switch så kunne man trykke på menu for å bytte med en gang istedenfor å måtte trykke menu -> så velge hvilken vi skal bytte til. Så får se om jeg får svar om det er noe de kan legge til :)

Lenke til kommentar

Har fortsatt problemer med å oppdatere/ innstalere progammer på SE experia 10'en min. Det kan vel ikke ha noe med for mange apps eller? har 225+ apps!

Prøv å logge inn på GTalk. Det løser ofte problemet. Hvis du ikke får logget inn på GTalk, må du slette noe så du får mer plass på internminnet.

 

Hvorfor skal jeg laste ned ett program som jeg aldri kommer til å bruke for så å logge inn hva hjelper det? Har 13% av internminnet igjen aka. 76 mb, så det er fortsatt plass til en del. Håper det kommer app2sd til android 1.6/ 2.1 snart.

 

Har prøvd å oppdatere flere programmer i det siste, men alle blir mislykket!

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke følger med? Tror det følger med alle mobiler som har Market. Kan være det heter Google Talk eller bare Talk. Google Talk bruker samme innlogging som Market, og Market failer noen ganger, så da hjelper det noen ganger å logge inn på Talk. Hvis det ikke følger med, så vil det sikkert ikke hjelpe å laste det ned. 76 MB bør være nok plass. Har du prøvd å restarte mobilen?

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...