Gå til innhold

Windows 7 uønsket


Anbefalte innlegg

Jeg er rett som det er på support i en av verdens mest kjente banker, og der kjører de en god del på Win NT SP4 i LAN'ene(mange).

 

Tror Win 7 ikke er så veldig relevant for andre enn de som henger på slike fora som dette. :)

Jaja. Sånn er det ikke i Norge. EDB, som er norges største leverandør av datatjenester til banker, jobber allerede med kartlegging av overgangen fra XP til Win7 for mange av sine kunder.

Jeg jobber i en bank som har sagt ja til overgang til Win7 straks det lar seg gjøre. Og jeg vet at vi er mange som planlegger overgang :) Estimerer overgang for vår del i Q2 2010.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg er rett som det er på support i en av verdens mest kjente banker, og der kjører de en god del på Win NT SP4 i LAN'ene(mange).

 

Tror Win 7 ikke er så veldig relevant for andre enn de som henger på slike fora som dette. :)

Jaja. Sånn er det ikke i Norge. EDB, som er norges største leverandør av datatjenester til banker, jobber allerede med kartlegging av overgangen fra XP til Win7 for mange av sine kunder.

Jeg jobber i en bank som har sagt ja til overgang til Win7 straks det lar seg gjøre. Og jeg vet at vi er mange som planlegger overgang :) Estimerer overgang for vår del i Q2 2010.

 

Ja. Enig der.

Har (muligens?) vært innom den banken du jobber i (i tillegg til andre Norske banker), er godt kjent med EDB, og har vært en del både i Sverige og Finland.

Norge og Finland er klart mer "teknologikåte" enn f.eks Sverige... for ikke å snakke om England. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Ganske dårlig presentasjon av dataene i undersøkelsen i denne artikkelen da. "windows 7 er uønsket" sies det bastant i overskriften, mens undersøkelsen sier at 59% planlegger å gå over på win7 innen 2 år...

 

Firma som har laget undersøkelsen bruker overskriften "forsiktig overgang til windows 7".

 

•Economic factors, such as budget freezes and staff reductions, were cited as other reasons to not immediately adopt Windows 7.

 

Står også at 60% ikke har et verktøy for OS utrulling på plass, så naturlig at det er noen andre prosjekter som må gå først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...