Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til ungdomsbil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det hadde jeg definitivt gjort! En 18 åring i Subaru Legacy haha:P Folk trodde vel du lånte den fra bestefaren din ? :p

 

Hehe, Ja gamle legacy eies ofte av bønder og gamle menn, men jeg har brukt denne masse på isbanekjøring, og funker ypperlig til det (permanent 4wd). En A6 med framhjulsdrift og slapp dieselmotor egner seg ikke til sånt... DET er en kjedelig bestefarbil!

 

Den andre bilen du foreslo, en 320i med automat, er litt bedre, men vil også si at denne er en bil som naboen på 60år kunne kjørt. En 325 med manuell kasse derimot!

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

Hva med en relativt strøken E36 318is eller 320i? Ikke alt for dyre å forsikre, relativt greie i drift mtp. drivstofforbruk.

Ellers kan du jo gå for en E34. Det sies at de er herlige å kjøre.

 

Kjører selv E36 325, veldig morsom bil, men litt dyr å forsikre, samt at det er alt for gøy å trø på gasspedalen, noe som gjør den lite økonomisk :)

Lenke til kommentar

E36 er en lite pen bmw i mine øyne, ville heller satset på en billig e46 evt en E34 som du sa ;) E34 er kanskje ikke spesielt bensingjerrig (1.8en bruker rundt literen, 2literen bruker rett over literen på blandet kjøring, og problemet er at med bmw vil man alltid presse litt hardt på pedalen :) ) Evt ville jeg sett etter en strøøøken E30 da disse er helt herlige biler ;) Kanskje ikke en spesielt ny bil, men det er virkelig en gøy bil!!(tenker da 325 og oppover) :)

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar

Jeg leter og leter - og har faktisk funnet noen spennende tilbud på Impreza-er på Finn.no :)

 

Jeg har faktisk funnet mange Impreza-er som har akkurat de spesifikkasjonene jeg ser etter, og som er fin i lakken, pent brukt og uten mye rust.

 

MEN - samtlige av disse er hatchback, og ikke Sedan! :thumbdown:

 

 

Her et eksempel på en bil jeg lett hadde kjøpt om det hadde vært Sedan:

 

Hva synes dere?

 

post-120998-1240612827_thumb.jpg

Endret av Filosof
Lenke til kommentar

noe av det styggeste jeg har sett den imprezaen der. skal du ha subaru må det være wrx, resten er gubbebiler.

 

Ein 325 med manuell kasse er liiiite økonomisk med tanke på økonomien til ein ungdom. Men dei går godt, det skal dei ha smile.gif

 

er ikke manuel kasse mer økonomisk da? seff er det ikke økonomisk med en 325 men tenker siden du sa manuel.

Lenke til kommentar
noe av det styggeste jeg har sett den imprezaen der. skal du ha subaru må det være wrx, resten er gubbebiler.

 

Ein 325 med manuell kasse er liiiite økonomisk med tanke på økonomien til ein ungdom. Men dei går godt, det skal dei ha smile.gif

 

er ikke manuel kasse mer økonomisk da? seff er det ikke økonomisk med en 325 men tenker siden du sa manuel.

 

Tror ikke jeg har råd til en bra WRX til 90K da... :p

 

 

 

PS: Det går jo ann å style og trimme den så den blir betydelig råere da!

Endret av Filosof
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...