Gå til innhold

Generell manga tråd


Anbefalte innlegg

Har selv hatt mitt kjør rundt på Onemanga. Leser for øyeblikket i tillegg til de tre store:

 

Fairy Tail: Kort sagt: magi i en shonen-verden.

Air Gear: Tenåringer på høyteknologiske rulleskøyter med alvorlig gjeng-mentalitet.

Psyren: Tenåringer som får telepatiske og telekinetiske evener etter en svipptur til en postapokalyptisk fremtid.

Drifters: En stakkar fra år 1600 som må gjennom en god del faenskap, bare to kapitler er utgitt i skrivende stund. EDIT: Skrevet og tegnet av Hirano Kouta, mannen bak Hellsing!

Pandora Hearts: Guttepjokk som blir slengt ned i en verden som er en hybrid av Alice i Eventyrland og helvete og som får hjelp av en monsterkanin som vanligvis går rundt som en loli. Vistnok er guttens egen eksistens straffen for at han havnet der.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal sjekke ut Mushishi, jeg. Noen som har sett den?

Vagabond mener du? Ålreit den, ikke så stor fan av den personlig for å være ærlig, men det er vel en smaksak. Tror jeg er mer fan av overnaturlige saker, hvis ikke det er noe rare opplegg som i Monster feks.

 

EDIT:

For ta en oversikt over hva jeg leser for øyeblikket i tillegg til de 3 store sjøl:

Fairy tail - Syns den er høyst variabel selv. Og kan bygge på litt vel mange shonen-klisjéer til tider.

Psyren - Den er fet den.

Bakuman - En manga om 2 ungdommer som bestemmer seg for å bli store mangaartister. Laget av Death Note-skaperene. Ganske fet syns jeg, man får et innblikk i hvordan hele prosessen om å lage manga funker.

Kenichi - Kampsport-manga. Liker den ganske godt.

Kekkaichi - 2 ungdommer er såkalte kekkaishi'er som klarer å lage barrierer. Skal beskytte en skole som har en landgud under seg. Litt spesiell, men jeg liker den.

Fullmetal Alchemist - Slippes bare ut en gang i måneden, så klarer ikke helt å engasjere meg for den. Men den er kul, mangaen har bedre historie enn filleranimen syns jeg.

Claymore - Månedsmanga denne og, men den er fet.

Liar Game - Drit fet manga om et spill som heter Liar Game. Vanskelig å forklare, men alle som liker litt intelligente historier som Death Note vil like den.

 

Har flere faktisk, men gidder ikke nevne de.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...