Gå til innhold

Canon MP620 - utskrift spørsmål?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp kjøpt og installert en Canon MP620 multifunksjonsprinter og alt ser bra ut. Jeg har konfigurert alt etter boken, trådløst og den er gjenkjent av PCen. Jeg bruker forøvrig Vista 64-bit OS. Problemet mitt er rett og slett at uansett hva jeg skal skrive ut av dokumenter så kommer det opp et dialogvindu som er blankt med "Skriv til fil" eller Print to file dersom det er engelsk programvare, og som ser ut som den venter på et filnavn jeg skal legge inn. Jeg skjønner ikke hva dette betyr, jeg skal jo ikke lagre noe, skal bare skrive ut direkte på printeren! Noen som kan hjelpe meg, er sikkert en enkel løsning, men nå er jeg lei av å lese...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis man går i oppsettet til skriveren så er det en avkrysningsrute der du kan velge om å skrive til en fil i stedet for sende dokumentet til skriveren.

 

jeg fant det på min flere år gamle bj6200 skriver .

hos meg kommer den dialog boksen opp hvis man velger skriv ut fra fil menyen ( ctr+p).

 

da får mann opp en dialogboks der det blir bedt om å skrive inn navnet på den filen som liksom skal være utskriften.

 

 

du finner sikker denne avkrysningsruten hvis du velger å skrive ut denne posten fra fil menyen.

hvis ikke så tror jeg du bør se grundig i manualen til skriveren

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen, men det var faktisk ikke det som var løsningen. Jeg måtte bare velge riktig printerkilde. Merkelig nok dukket Canon opp som 3 separate kilder, og en av dem Canon MP620 Copy 2 var faktisk frontskuffen der papir ligger. Denne var det riktige valget, men jeg trodde faktisk at det holdt med Canon MP620 som et universalt valg. Det var feil for den var innstilt til å skrive til fil uansett.

Lenke til kommentar

fint at du fik det til .

hos mag så har jeg 5 valg for samme skriver .

 

hvis det er forivrende med så mage valg så går det an å slette de valgene man ikke har bruk for.

 

at du får flere vakg kan forkomme av at du har instaler driveren flere ganger eller at du bruker fler drivere til samme skriver .

det kan også komme av at de valgene har litt forskjelige innstillinger.

 

nå har jeg da bare xp som os.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...