Cepherit Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Halla! Jeg bare lurer på noen kan anbefale meg et bra Strategispill? Det må være i nåtiden, militæret og slikt... Ikke noe aliens eller framtids-shit... Spiller Command&Conquer - Generals, og synst det er kult, men vil ha noe nytt, og kanskje gøyere... Noen forslag?
nomansname Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 men of war de er andre verdenskrig men veldig bra
magneman Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Kan være verd å ta en titt på World in Conflict.
Bluebeard Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Okei, det er ikke nå-tiden, men litt eldre. Nemlig: Company of Heroes... det er shpaa!
Cepherit Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Likte aldri World in Conflict av en eller annen grunn...
NoNamesLeft Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Kommer ikke på noen for nåtiden men Stronghold 1 (ikke 2!!!) er ett veldig underholdene spill!
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Armed Assault er et slags strategi spill mener jeg. På en måte. Du må/bør iallefall legge strategier for hvordan du skal angripe fienden, og får opp et lass med valg. Dette er et nåtidens krigsspill
Cepherit Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Ojda! Likte Armed Assault... Hvilket er best? Eneren eller toern?
Perrern Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 (endret) Ehrm... Hva mener du med det? Det er ikke ute Husker ikke helt når det er release jeg, sommern eller noe tror jeg, vet ikke. Endret 14. april 2009 av Perrern
Cepherit Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Ah... Da misforsto jeg litt YouTube... xD Jaja... Takker!
Perrern Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Hvis du vil ha nåtids strategispille kan desverre ikke jeg si annet enn company of heroes selv om det ikke er helt nå tid da. Men hvis du vil teste noe eldre så vil jeg foreslå total war serien.
Cepherit Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Hehe... Har nok spillt gjennom Total War serien... Vel, alle untatt Empire... Men det gidder jeg ikke...
Perrern Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Vel, da kanke jeg hjelpe deg mer , Anngående arma, du kan jo ta en titt på operation flashpoint også da, det er samma utvikler folka eller noe. Arma er i allefall en slags oppfølger til operation flashpoint om ikke jeg husker 100% feil.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Stemmer det. Men for guds skyld, har du pc til Arma, så ikke velg Flash Operation Har begge selv, er stor forskjell grafikk messig, og ikke minst er følelsen mye bedre ved ARMA. Men det er min mening, hehe
oyvindhauge Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Company of Heroes som mange har foreslått er i mine øyne det beste alternativet. Dette er riktignok fra WW2, men i mine øyne det beste strategispillet. Det har akkurat kommet en ny utvidelsespakke til spillet også. Du burde greit få tak i det til under 100 kroner. World in Conflict er et greit litt mer moderne alternativ fra den kalde krigen. Dessverre så synes jeg strategielementet stort sett bare var: vent på å få de kraftigste våpnene og mos alt i din vei med disse. Det var med andre ord ikke nødvendig med så mye strategi. Nå skal det sies at jeg ikke har spilt det online. Utfordringen her er sikkert større. Uansett så ser spillet ganske sweet ut på en ok pc WiC har også kommet med en ny "utvidelsespakke". Hvis du ikke har spilt spillet tidligere kan du jo prøve denne, men utvidelsen har fått kritikk for ikke å tilføre noe nytt. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å prøve Men of War, men det står på ønskelisten min og jeg vet mange liker det veldig godt.
RWS Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Du har jo alltids AMERICAN ARMY da... Et gratis online spill betalt av US Army, som en måte for å rekrutere soldater, med egne servere du kan spille så mye du lyster helt gratis (Bare ikke bli for GOD, for da kommer det representanter fra US Army og verver deg ) Har selv denne inne på PC'n, men vær klar over at dette er et spill som har gått noen år nå og noen er KNALLGODE!! Det holder med å stikke nesa frem i et vindu i et stakkars sekund og BANG, headshot and you're gone!! Men respawning også videre er meget bra, spillene er kjappe brettene er utfordrende og camping så og si umulig ... absolutt et militært spill å anbefale. Du går foresten "skole", eller bootcamp, for å komme videre og for upgrades fra GI Joe til litt mer erfaren soldat...
unik42 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Act of War er jo et litt eldre spill, men jeg husker det var veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå