Gå til innhold

Virtualbox 2.2 kan lastes ned


Anbefalte innlegg

Har nå just prøvd å installere xp på en MacBook med Tiger (ellerhvadetnåennheter) som operativsystem og nyeste versjonen av Virtualbox uten å så mye som få noe mer enn " FATAL: No bootable medium found! System halted "

 

La inn forrige versjon av VirtualBox og det funka glatt.. Så holder meg nok til 2.0.2 ei lita stund til.

Må teste den versjonen etter helga

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå just prøvd å installere xp på en MacBook med Tiger (ellerhvadetnåennheter) som operativsystem og nyeste versjonen av Virtualbox uten å så mye som få noe mer enn " FATAL: No bootable medium found! System halted "

 

La inn forrige versjon av VirtualBox og det funka glatt.. Så holder meg nok til 2.0.2 ei lita stund til.

Er hdi filen til maskinen montert under "settings"\"hard disks" fanentil maskinen du starter opp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det får jeg desverre ikke sjekket nå, da jeg har allerede levert ut macen til eleven for lengst. Men skal ha det i bakhodet til neste installering.

 

Lærerne "nekter elevene" å bruke matematikkprogrammer som er laget til mac, fordi de ikke er kjent med programmet. Vår løsning så langt er å installere Xp via virtualbox kun for å få installert et lite matematikkprogram :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Eg har nettopp lastet ned VirtualBox(VB) og holder på med i installere Ubuntu 9.04 VB.

Nå er eg kommet til klargjør diskplass. Eg er litt redd om eg gjør noe feil.

Skal eg velge:

Use the entire disk

SCSI1 (0,0,0) (sda) - 8,6 GB ATA VBOX HARDDISK

Det står att det er 8,6 GB, eg antar det er den virtuelle harddisken og att det er trykt å bare trykke på fremover-knappen uten å miste windows filene.

Eg vil bare være på den sikre siden :)

EDIT:

Etter litt googling så fant eg svaret og eg bare kjørte på installasjonen :)

Endret av Bløtkokt Egghue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...