haqbar Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 (endret) Litt knotet heading, men det får gå. På serveren min er det noen som har tenkt å starte et Pre TBC guild, noe jeg selv har lett etter lenge og har veldig lyst til å drive med. Planen er å starte opp en ny char og booste den til 60. Er egentlig lei av alt som har med tanking og healing å gjøre ettersom det er det de andre charsene mine driver med så kunne tenke meg en dps class. Derfor lurer jeg på hvilken class som gjør best dps på level 60 med wotlk talents eller om det er nogenlunde balansert. Jeg vil ikke ha en DK, da det er nok av andre som skal starte det. Endret 13. april 2009 av kuroger
Litraphy Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jeg garanterer deg at det ikke tar lange tiden før dere er drit lei. Innse fakta at et MMO utvikler seg. Det nytter ikke å henge i fortiden. Uansett, skal dere faktisk gjøre det, så ville jeg da bannlyst DK. Da er det jo ingen pre-tbc guildgreie lenger. Vil likevel fungere dårlig da talents er noe helt annet nå enn det var i TBC. Skal vedde mye på at det ikke tar lange tiden før folk i guilden vil levele videre på sin nye alt som plutselig virker enda mer spennende på 80, enn på 60.
Sink Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Rogues og warriors var vel kongene med skikkelig gear pre tbc, bare synd dere ikke får tak i naxx-gearet.
Hel Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Rogues og warriors var vel kongene med skikkelig gear pre tbc, bare synd dere ikke får tak i naxx-gearet. Warlord gear er derimot tilgjengelig. Jeg lurte litt på å gjøre det samme. Jeg deler ikke DavidH sin skepsis til konseptet. Å levle opp til 60 går rimelig kjapt, og det å ha en alt (eller ti som i mitt tilfelle) kan være en fin avveksling. Hva skal du bruke den til? PvP eller PvE? 60 PvP begrenser seg vel til AV? Hva server er dere på?
Matsemann Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Må vel ha en ny konto også? Ellers levler man jo raskt forbi level 60.
Hel Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Må vel ha en ny konto også? Ellers levler man jo raskt forbi level 60. Ja, men det kan være han sikter mot PvP.
janan71 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Må vel ha en ny konto også? Ellers levler man jo raskt forbi level 60. Ja, men det kan være han sikter mot PvP. PvP på level 60 suger. Er kun AV som er 51-60. I både WSG og AB har du ingenting å stille opp med da disse er 60-69.
haqbar Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Har en egen vanilla konto tilgjengelig, med RAF på så levlingen er heller ikke noe problem. Det er hovedsakelig tenkt for PvE da PVP er som janan71 sier ganske dødt på 60. Skal se litt på rogues Sink, har egnetlig bestemt meg for ikke å ta warrior, da sjangsen for å bli bedt om å tanke er for stor Og er helt enig at det er veldig synd at vi ikke kan få naxx gear, men er nok av annet å ta av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå