neadii Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Kjøpte Fahrenheit (Det heter Indigo Prophecy i USA) i England i 2005. Spillet funket på den tiden utmerket, men orka aldri å spille det helt ut. Problemet mitt nå er at jeg ikke får installert det på Vista. Er fullt klar over at jeg kan bytte tilbake til XP, men orker ikke det mtp. at det tar så lang tid å installere alle programmene jeg bruker i jobbsammenheng. Når jeg prøver å installere det så skjer følgende: CD starter, installen kommer opp, jeg trykker "next" til jeg kommer til "install", når jeg da trykker "install" så avslutter install wizarden seg og gir meg følgende melding: "Windows was interrupted before Farenheit could be completely installed. Your system has not been modified. To complete installation at another time, please run setup again." Eneste valg: Close (Til dere flamers/troll som skal si at jeg må kjøpe spillet isteden for å laste det ned: Stekk av, jeg har kjøpt spillet!)
Kontorstol Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Har du prøvd å kjøre innstallasjonen i kompatibilitetsmodus med XP?
neadii Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 Vet ikke hvordan jeg gjør det. Wanna help?
Kontorstol Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Høyreklikk på istall ikonet > Egenskapet > Kompatibilitet > Kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus med Windows XP sp 3
neadii Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 (endret) Når du sier install ikon, mener du setup.exe? Edit: Testa å bytte kompatibilitetsmodus på setup.exe til Windows XP SP2 (SP3 stod ikke der), men det funket ikke. Edit2: Funka heller ikke med Windows 2000 som kompatibilitetsmodus. Endret 13. april 2009 av neadii
Persn Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Når den beskjeden der kommer opp så tenker automatisk hakk i plata, jeg har fått den beskjeden pga en ripe for mye. Men hvis Fahrenheit ikke kan spilles i Vista så skulle du vel uansett ha klart og instalert det, men du ville fått feilbeskjed når du prøver å kjøre selve spillet.
neadii Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 Er ikke pga. riper, fordi den funker på pcen til muttern. Som har XP.
Newman Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 (endret) Hvilken type kopisperre er det på det spillet? Kan være at spillet har en av de eldre typene som krever full kontroll over hvor den skal ligge og hva den kan gjøre med OSet. I tillegg til å kjøre i kompabilitetsmodus kan du også prøve å krysse av for administratortilgang. Edit: Etter å ha googlet fant jeg dette. Spillet fungerer i Vista, men det er en del ting som må gjøres for å få det til. Dårlig laget DRM som har skylden Endret 13. april 2009 av Newman
neadii Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 Kopierte alle filene fra CDen over til HDDen, bytta ut MSI'en, og fikk følgende error når installen var på slutten: (Se vedlegg)
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Prøv å høyreklikk på setup.exe (på plata) og velg "Kjør som administrator".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå