Gå til innhold

Feil rank i BF2?


Anbefalte innlegg

Startet nettopp opp med å spille litt BF2 igjen. Jeg sluttet å spille det for over et år siden på grunn av at accounten min ble bannet fordi jeg spilte på en "ulovlig" server. Noe jeg ikke viste da jeg spilte på den.

 

Men i hvert fall så tenkte jeg at jeg skulle prøve opp litt igjen i dag. Jeg installerte spillet og gikk inn på en server, og det gikk helt fint. De må vel ha fjernet banen min da. Men da jeg kom inn på serveren var hele progressen min nullstilt. Jeg var i den laveste ranken og hadde ingen medaljer. Eller jeg vet ikke om jeg hadde noen medaljer, men jeg fikk i hvert fall en medalje jeg hadde fra før av. Jeg skjekket opp med accounten min på denne siden og der står det altså at jeg er i en mye høyere rank og har en god del medaljer.

 

Så noen som vet hva som har skjedd? Jeg har ikke patchet opp spillet enda. Holder på å laster ned patch 1.41 i dette øyeblikk.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik som jeg forstår det så har du blitt nullstilt på grunn av at du ble bannet... Og de sidene på internett er ikke altid like pålitelige når det gjelder å vise de RIKTIGE rankene...

 

Så jeg vil si at eneste måten å få igjen ranken på, er å spille seg opp igjenn. (Tror ikke det vil være noe problem etter som du er Gunnery Sergeant :D )

Lenke til kommentar

Tenkte det var noe slikt jeg også. Kan huske at de sidene var ganske så pålitelige når jeg drev på, men kan være at det ble noe kluss da den ble nullstilt.

 

Egentlig er det helt greit å starte på nytt igjen. For det første så likte jeg ikke det gamle navnet og for det andre er det litt morsomt å få alle tingene på nytt igjen. :p

Lenke til kommentar

Tror jeg spilte på en ranked server ja. De andre folkene der inne hadde høyere ranks enn meg. Men det kan jo kanskje ha noe med patchen også? Prøvde å patche nå, men fikk patching failed, så får prøve å finne ut hvordan jeg gjorde det igjen. :p

 

EDIT: Man kan patche rett opp til 1.41 ja? Må ikke patche via andre versjoner?

 

EDIT2: Hvordan var det jeg måtte gjøre det om jeg fikk patching failed? Prøvde den guiden som stod i den stickyen her på forumet, men jeg finner ikke noen .exe fil i temp-mappen min.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Tenkte det var noe slikt jeg også. Kan huske at de sidene var ganske så pålitelige når jeg drev på, men kan være at det ble noe kluss da den ble nullstilt.

 

Egentlig er det helt greit å starte på nytt igjen. For det første så likte jeg ikke det gamle navnet og for det andre er det litt morsomt å få alle tingene på nytt igjen. :p

 

Sorry, jeg snakkte med en på skolen og han mente du kunne "revive acounten" (husker ikke helt sikkert hva han sa :p ) og da kunne du visst få tilbake ranken, han hadde visst gjort det mange ganger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...