Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

få sofaen gjennom døren litt for stor


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som kan hjelpe meg jeg har en tung to seters eller 2 en halv seters sofa som jeg skal ha inn på et annet rom men den går ikke igjenom...

Har jo fått den inn på det rommet så må jo få den ut...

Nå er det sikker noen som tenker "skru den opp"

det går ikke fikk den montert så det kan dere glemme...

Noen som har noen tips?

 

olahe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom den inn gjennom døra så skal det jo være mulig å få den ut også ;)

 

Umiddelbart ville jeg tenkt på om den kanskje kan gå på "høykant" om den ikke er lengre enn døra er høy? Om den har bein, kanskje disse lett kan skrus av?

Hvis du er 100% sikker på at den kom inn slik den står nå, er det jo bare å prøve seg fram til du får den ut.. :)

Lenke til kommentar

Fikk du den inn sånn som den er nå? Eller ble den montert inne i det rommet den står i?

Hvis den ble montert i det rommet, må du nok demontere den igjen. Evt får du lage åpningen større.

 

Hvis du fikk den inn sånn som den er nå er det jo klart at den også kommer ut igjen. Det er bare snakk om å se hvilke rettninger du må vri den i.

Lenke til kommentar

Har du fått den inn gjennom samme døra før da? Isåfall er jo saken grei, da må du bare snu og vende litt til du finner en løsning. Noen dører kan det lønne seg å ta av døra for å få et par ekstra cm, spørs hvordan det ser ut det hos deg.

 

Ellers så kan jo alternativet være at den har blitt løftet inn gjennom vinduet, hvis du har et stort vindu og ikke bor i syvende etasje? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...