Gå til innhold

Vil det bli eit HW-Lan igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg skjønte så ble det ikke noe av i fjor pga uvissheter med momssaken til TG.

Vil gjerne høre fra noen høyt oppe i nettverket her om det finnes noen planer for ett nytt "The eXperience" nå i 2009?

Jeg er fullstendig klar over at det er mye jobb for å få til noe slikt, men det er fortsatt en god stund til høstferiene (stiller gjerne opp som frivillig).

Vil gjerne at dette skal tas opp, tror det er veldig mange forumsjeler her som stiller frivillig.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Hei, det er veldig hyggelig å se at folk kunne tenke seg et nytt HW-LAN. Man skal jo aldri si aldri, men for 2009 er det iallfall ikke pr nå planlagt noe nytt LAN.

 

Fjorårets LAN ble avlyst av flere grunner, men grovt sett var mangel på ulike typer ressurser avgjørende. I tillegg er det dette med fokus - vi er jo ikke noe event-byrå, men nettaviser som jobber med innholds- og tjenesteproduksjon.

 

Men kom gjerne med tips, forslag og innspill om et evt. fremtidig LAN. Det hadde unektelig vært veldig kult å fått til en ny samling en gang i fremtiden... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håvard takk! - du ga meg et håp! - For min del, så er det forsåvidt bra at det ikke blir nå, kanskje høsten 2010? - IKKE ta det i sommerferien, da er det _ingen_ som kommer :p

 

Også dette med at det kanskje skulle vært skrudd ned på antall deltakere, hvis det blir for stort, blir folk skremt og tror at dem blir bare en fjert i havet hvis demme skulle dra på et slikt lan :)

 

En siste ting, Howard takk for inspirasjonen, nå blir det idèmyldring helt fram til vi kanskje får et "go,go,go" hos HW nettverket :)

 

- Famen AKA Wackamole AKA Fredrik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...