Gå til innhold

Kjøpe acer pc av unkel, verdt 5000?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått tilbud om og kjøpe unkelen min sin pc.

 

dette er en acer aspire E380 med specs:

cpu: amd 64 x2 dual core 3800+

2 gb ram

gpu: nvidia geforce 7500 le

er også en samsung 22" 226bw skjerm med..

mus tastatur o.l må jeg kjøpe ved siden av.

 

dette vil han ha 5000 for og mener da dette er en GOD pris ettersom han forentet og få 7-8 lapper for den ellers.

 

jeg er uenig med han og sier 4 lapper er en grei pris. ettersom denne er snart 2 år gammel, garantien er utgått og pc'n er fyllt med virus og trojanske hester.

 

hva syntes dere er en rei pris for denne dataen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var en ganske utdatert maskin med dårlig skjermkort. Kan ikke tenke meg den drar mange spill hvis du har tenkt til å bruke den til det. 7-8 lapper kan han iallefall bare glemme! En tilsvarende skjerm får du jo for under 2000,-. Jeg ville ikke gitt mer enn 3000,- for den, men det er bare meg.

Lenke til kommentar

5000,- for den PC-en der er uhørt. Kanskje 2000 - 2500 MED skjerm. Uten skjerm ville jeg ikke gitt mer enn rundt tusenlappen for den. Kjøp deg heller deler til 5000, og bygg selv, du får en mye bedre PC da, i tillegg til at det er lærerikt og gøy å bygge sin egen PC. :)

 

Vis gjerne onkelen din denne forumtråden for å få han til å forstå at 5000 for den PC-en er mye. ;)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
5000,- for den PC-en der er uhørt. Kanskje 2000 - 2500 MED skjerm. Uten skjerm ville jeg ikke gitt mer enn rundt tusenlappen for den. Kjøp deg heller deler til 5000, og bygg selv, du får en mye bedre PC da, i tillegg til at det er lærerikt og gøy å bygge sin egen PC. :)

 

Vis gjerne onkelen din denne forumtråden for å få han til å forstå at 5000 for den PC-en er mye. ;)

 

har erfaring frra og bygge egen pc :)

 

trenger egentlig ikke denne ettersom jeg har en 15000 kr pc hjemme + en netbook.

 

en ny pc er da evt bare til: lasting, virtuelle maskiner og leking med forskjellige OS linux o.l ...

har sett bla på komplett.no på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530

 

og på multicom på denne: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...100584%3bfl%3a0 med ett par oppgraderinger. ta bort skjerm, beste cpu 2 gb ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...