Gå til innhold

Erfaringsfunksjonen er noe tull.


Anbefalte innlegg

Hva er egentlig poenget med erfarings- og karakterfunksjonen når alle produktene får enten dårligst karakter fordi en eller annen tulling ikke har fått produktet til å funke (de mistet det sikkert i gulvet eller noe sånt), eller så er det en som gir topp karakter fordi han selvfølgelig er superfornøyd med den nye tingen sin han har brukt flere titalls hundre kroner på og da er det et nederlag å innrømme ovenfor seg selv at det var katta i sekken.

 

Og så har vi alle de som skryter av at den og den tingen er et godt kjøp og med hånden på hjertet mener at det samme garantert også gjelder flere år i fremtiden for så godt var dette produktet at selv om prisen tidobles mens verden forlengst har gått under og Moore's law er blitt modifisert en fire-fem ganger for at den fortsatt skal kunne være en selvoppfyllende profeti så er dette fortsatt mye for pengene?

 

Det ble et langt spørsmål gitt :-p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du mener at de bør fjerne hele systemet pga. at det dukker opp folk innimellom som gir èn stjerne uten at produktet fortjener det? Jeg vil anbefale deg å lese igjennom et par anmeldelser på de produktene som du er interisert i for å se hva flertallet mener og produktet, og ikke føle at verden går under pga. at person hadde mottat et feilprodusert produkt og likte å presisere det i anmeldelsen av produktet. Jeg personlig liker veldig godt den erfaringsfunksjonen og har hatt god nytte av den et par ganger, og jeg skriver selv i den dersom jeg har noe å tilføye på et produkt som jeg enten er fornøyd eller missfornøyd med. Dersom du fortsatt mener at erfaringsfunksjonen er noe tull kan du bare slutte å bruke den. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...