Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker hun enda...


Anbefalte innlegg

En annen tråd jeg har her inne skrev jeg fordi en jente dumpet meg.. det er nesten to og en halv mnd siden nå, og jeg trodde jeg hadde moved on, men tydeligvis ikke; jeg liker hun enda og vil fikse det... hva gjør jeg? Som jeg skrev i den andre tråden ble vi aldri sammen, så hun er ikke noe eks... tips?

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kutt kontakten helt, og prøv å komme deg mer ut med venner.

 

Kontakten har vært kuttet helt siden da, i starten var jo selvfølgelig hun keen på å være venner og ble sur når jeg ikke sendte hun meldinger, men etter at hun dumpet meg hadde ikke jeg like stor grunn til å sende hun meldinger mer... men ja, jeg har ikke snakket med hun på to mnd. Jeg bare begynte å tenke på hun i dag..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_milan_*
Om du virkelig elsker henne så er det værd å lide litt!

 

Vel jeg elsker hun ikke, men jeg liker hun og vet at jeg er villig til å gå et stykke for hun og gi opp ting som ikke er naturlig for meg... det gikk bare en mnd før hun dumpet meg så.

 

 

du sa du bare tenkte på henne i dag. sikker på du ikke bare har vært en liten stund alene og faktisk bare savner NOEN. ikke henne forsåvidt. mange ganger har jeg gjort dette selv, men tatt meg i det og sagt til meg selv at det bare er tanker.. men vist du ikke er sikker ville jeg bedt henne møte deg som en venn for og se hva du føler for noe... man skal aldri gi slipp på en sånn følelse vist man tror noe. kansje kan det bety noe. og kanjse ikke=)

Lenke til kommentar
Kutt kontakten helt, og prøv å komme deg mer ut med venner.

 

Kontakten har vært kuttet helt siden da, i starten var jo selvfølgelig hun keen på å være venner og ble sur når jeg ikke sendte hun meldinger, men etter at hun dumpet meg hadde ikke jeg like stor grunn til å sende hun meldinger mer... men ja, jeg har ikke snakket med hun på to mnd. Jeg bare begynte å tenke på hun i dag..

Savner du henne så send henne en mld og hør hvordan det går med henne. Fordi at en har slått opp betyr ikke det at en ikke må ha kontakt.

 

 

 

Har også slettet et par random innlegg som var bare spam.

Lenke til kommentar

Det med følelser og komme seg videre er ikke alltid enkelt. Jeg hadde en sommerflørt i juli ifjor , men har ikke enda kommet over henne. Ser jo uansett hvor mange jenter jeg har vært borti det siste året så er følelsen enda der. Det er ikke alltids like lett å bli kvitt det. Og jeg vet faktisk ikke selv hvordan jeg skal gjøre det. Men det har blitt bedre . Jeg tenker til meg selv " At vi hadde det utrolig fint sammen , men vi passet ikke ilag". "Hun er ikke min type og fortjener bedre". Osv osv , bare for å prøve å undergrave til følesene som ligger der igjen.

 

Tilbake til det med dine følelser . Så kan du konfrontere henne med va du tenker. Si som dem sier at vi møtes som venner . Så prater dere. Ikke dra ditt med forventinger at ting skal ordnes seg. Men tenk at her får du din mulighet til å få ut alt du tenker og svar. Enten får du avsluttet epoken her eller så åpner det seg en ny dør . Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...