Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

armfoldbeer.gif

Ja. Mye gubbete med SF/menswear, men noen å ikke kle seg kult samtidig som de kler seg pent.

Jeg kan ikke si at jeg helt skjønner den siste delen av setningen :p

Skrevet (endret)

Greit noob. Jeg mente at flesteparten på menswear-forumet kler seg pent men forferdelig gubbete/kjedelig Men noen som klarer å kle seg like pent, samtidig som det ser kult ut. Tror det er 4-5 faste som ikke kler seg som en konservativ bestefar.

Endret av thrice
Skrevet (endret)

Det kommer selvsagt an på yrke, men det er flere over 40 som kler seg pent, uten at det er dønn kjedelig. Jeg har iallefall planer om å være 3ndy til jeg sitter å er dement på gamlehjemmet.

Endret av thrice
Skrevet

Jeg bare synes jeg ser så mye slikt

C5sEA.jpg

2010-10-16a.jpg

Denne fyren har jeg derimot sansen for, selv om jeg synes bretten på buksene hans er i største laget.

IMG_0503.jpg

Og annet kult

9871628d.jpg

mosaic027ea853ff5557332.jpg

Skrevet (endret)

Hehe, er jo en del dårlig og ja, men det hopper jeg pent over.

Liker mye fra NYRanger og SpooPoker jeg og, men NYRanger har av en eller annen grunn helt jævlige slipsknuter, lol...

Edit: Kult med dobbel four in hand forresten. Har brukt det et par ganger i det siste, og det er jammen ikke helt lett å få til en pen knute.

Endret av fkm
Skrevet (endret)

Enig. Skulle ønske jeg kledde hodeplagg slik som NYRanger osv. Liker en del fra aeglus også. Kult med DB dresser på noen på vår alder. Hadde vært gøy å prøvd en.

Endret av thrice
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Syns han med armbånd og ringer kunne klart seg uten dem, ringer er så sinnssykt harry imo. Med mindre det er en giftering ofc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...