Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud... Det var en spøk fra Anewz sin side basert på at bonn3 eller hva han heter tidligere har uttalt at de som ikke var fan av at han brukte tweedblazer på vgs ( :roll: ) var sosialister. Alltid like gøy når folk uten særlig tilknytning til denne delen av forumet raser inn og blander seg i en tilfeldig diskusjon, uten noen som helst kunnskap om bakgrunnen.

Når det er sagt brukte en av disse "kunnskapsløse sosialistene" en svart pinstripe blazer, røde Koss rundt halsen og en slags hybrid mellom fjellsko og joggesko på skolen idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er lov å bruke blazer osv om man kler seg stygt. Men med en gang noen bruker en fin blazer som passer og som passer inn i antrekket så er det plutselig alt for pent. Sånn er det hvertfall her jeg bor(dde).

 

Edit: Stemmer det Fkm sa forresten, Jarmo :)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Jeg skrev kunnskapsløse sosialister i den forstand at de tror det er samme kvalitet på Dressmann og A&S, og mener at ingen skal få lov å være annerledes og ha en annen klesstil enn det som er inn (tights og tunika, quiltjakke og hals, og andre eksempler som er nevnt her).

Akkurat deres syn på markedsøkonomi/planøkonomi og NATO-medlemsskap kontra å melde seg ut var mindre (les: ikke i det hele tatt) relevant i den sammenhengen jeg skrev det.

 

Enig med fkm.

 

Anewz: jepp. Smokingjakke er tydeligvis drittkult å gå med på skolen, eller speilfløyelsblazer som han MinMote-retarden kalte det for. Tweedjakke derimot, nonono. Selv tweedjakke tydeligvis er litt over the top, er det vel mye riktigere enn smokingjakke?? Det var egentlig derfor jeg begynte å lure på hvorfor akkurat DET var så uglesett. Smokingjakke med oppbrettet krage høster forresten ekstremt mye kredibilitet noen steder.

Lenke til kommentar

sosialisme~is'me -n 1 (økonomisk og politisk teori om et) samfunnssystem der staten forvalter produksjonsmidlene og fordeler utbyttet 2 samfunnsordning der en har forsøkt å gjennomføre sosialisme (1); klasseløst samfunn uten utbytting

 

Nå kan vi kanskje komme tilbake til det tråden handler om.

Endret av Jørgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, hater bare sånne kunnskapløse jævla sosialister!!!!!111111

 

Jadda..

 

Mao hadde klær til ca. over en milliard mennesker som alle likte så godt, hva er problemet da? Eller er jeg kunnskapsløs nå da? ^^

 

Så, smak og behag, mine venner.. ;)

(eller tvang..)

 

De visste ikke bedre.

 

E:

 

1: Jeg har fått time hos Kilgour nå på torsdag, du burde få dem til å sy en dress til deg også!

2: Nei, dressmann er best!

1: Har du noen gang handlet andre steder? Slik at du kan legge det til grunn for argumentet ditt?

2: Nei, handler bare på dressmann.

Endret av Theodore
  • Liker 3
Lenke til kommentar

klær, pfffft.

bortsløsing av penger og drive og handle klær hele tida om man har klær fra før:p

selv har eg alderi kjøpt eit klesplagg som eg kan huske hehe, klarer meg med det eg får til jul/bursdager, treningsbukkse og tskjorte er min stil:p

Endret av Proxor
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...