sitelux Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Hei Har prøvd det i denne https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t837935.html. Får kontakt, men ellers skjer det rent lite når jeg ikke har brukernavn og passord. Noen som har brukt denne metoden? Bør jeg kjøpe tilgang der? Vil det hjelpe meg? Det som skjedde var at telefonen lada, men så ut til å "hoppe frem" i ladingen. Skrudde av telefonen og dro ut ledning og batteri. Satt det inn igjen og etter det er telefonen helt død:s Hjelp...
Stor Oddnoga Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Du trenger ikke brukernavn og passord. Les igjennom en gang til, så tror jeg det skal gå. Kommer det lys i infrarødlampen når du prøver å skru den på?
sitelux Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Har ikke sjekka infrarødlampa. Men det som skjer er at jeg ikke får kontakt med telefonen i SEUS når jeg holder inne c-tasten når jeg kobler til. Men jeg får kontakt når jeg holder inne 2 og 5. Den klarer i midlertid ikke å gjenkjenne telefonen da. Wotan får kontakt og fullfører til den kommer til punktet hvor den trenger brukernavn og passord. Skal sjekke infrarødlampa når jeg kommer hjem i slutten av uka. Takk for svar.
sitelux Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Da har jeg sjekka telefonen, og infrarødlampa blinker når jeg prøver å slå på telefonen.
snubbel Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hvis IR-lampa blinker kommer du nok ingen vei med SEUS. Send den inn på service og de legger inn programvaren på nytt. Dette er en garanti-sak. -s
sitelux Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Ok, det var det jeg fryktet. Da blir det tur til forhandler på tirsdag. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå