BuUrNt Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Hei!!! Eg har noen problemer med CoD 4. Eg har mistet cden min, så har lånt game of the year edition cden til vennen min... Men da kan eg ikke spille med de andre vennene mine... Er det noen måte eg kan patche det ned på eller noe sånt? P.S: Har cd-keyen. Takk... Mvh Aslak
NoobCannon Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Om det er ingen offisiel no-CD patch så er det vel ikke lov
Elefantmesteren Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 kan ikke vennene dine bare patche opp? da får dere også 4 ekstra maps å spille på
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Multiplayer krever ingen disk for å spille, men singleplayer gjør det.
Berge14 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Eg har problemer med å spela multiplayer. Kvar gong eg prøver å spela da, kjem det opp''iw3mp.exe har sluutet å virke'', men eg får ikkje opp noken eventuelle løysningar. Har noken idear som kan hjelpa?? Takk for svar!
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Prøv å plugg inn en mikrofon i mikrofon porten.
Berge14 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 (endret) Tusen takk :grin: Da hjalp!!! Endret 9. april 2009 av Berge14
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 (endret) Ikke no problem Foresten, velkommen til forumet. Endret 9. april 2009 av Slettet-aNZFa3
b-real Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå