Gå til innhold

Lydproblemer på ps3


recer75

Anbefalte innlegg

vis en administrator leser dete så beklager jeg at jeg lager et nyt emne om noe som helt sikert fines men det er så vanskelig og fin fram på siden. Hade vert fint med noen flere underkatogorier som f.eks.

Ps3, ps3 problemer, lydproblemer.

 

Men her er mit egentlige problem.

Nor jeg spiller Metalgearsolid 4 så har jeg det problemet at jeg ikke hører stemene til figurene og noe av lydefektene er også borte. dette er svært iriterenes på grun av at du får en følelse av å ikke hvære til stede.

 

jeg har prøvd og gå på instilinger i spille uten hel.

Jeg har også prøvd og stile på instilingene under lyd i ps3en men da får jeg en forferdelig lyd som man hører konstant.

 

Ps jeg er koblet til med hdmi kabel og det har funket før på 2 andre tver.

Andre spill funker.

Endret av recer75
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men her er mit egentlige problem.

Nor jeg spiller Metalgearsolid 4 så har jeg det problemet at jeg ikke hører stemene til figurene og noe av lydefektene er også borte. dette er svært iriterenes på grun av at du får en følelse av å ikke hvære til stede.

 

Du sier ingenting om hvordan lyden ut ifra PS3 er koblet, så da blir vi sittende å gjette. Du sier heller ingenting beskrivende om hvilke innstillinger som gir hvilket resultat, så vi famler fortsatt i mørket.

 

Det du beskriver høres ut som om du har et surround signal sendt til et annlegg uten center-høytaler og derfor mangler lyden som normalt er i denne kanalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...