Gå til innhold

BK: behagelig bølgeskvulp


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har vært ute og gjort det som får meg til å slappe av; seiling. Å bare kunne sette seg oppi jolla og flyte med bølgene, samt som å høre tjellen sine skrik i bakgrunn er vel den perfekte medesin for stressede. I alle fall når kameraet også blir med, og jeg får gjøre alle de tingene jeg virkelig elsker.

 

Her er i alle fall bildet. Klisje? Ja, det er det nok, men fungerer det likevel?

 

post-161157-1238944859_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det mest spennende bildet er det nok ikke.. :p

Men takk alikevel!

Jeg er ikke helt enig med deg, da jeg mener at dette bildet kommer inn under kategorien fotokunst og abstrakte bilder trenger egentlig ikke fortelle noe i det hele tatt. Hvis du "heggestad" mener at dette er kunst, så er det - så enkelt er det bare :-)

 

Jeg mener at det er for lite slike bilder her på BK, og det er nok derfor denne type bilder ikke får så mye kritikk heller (det er mye lettere for oss å kritisere bilder, som vi hare et forhold til).

 

Bra jobba "heggestad" stå på og send inn flere slike abstrakte bilder, det er med på å utfordre kreativiteten til oss andre her på BK.

 

Mvh. Helge

Endret av rosseha
Lenke til kommentar
Jeg mener at det er for lite slike bilder her på BK, og det er nok derfor denne type bilder ikke får så mye kritikk heller (det er mye lettere for oss å kritisere bilder, som vi hare et forhold til).

 

Bra jobba "heggestad" stå på og send inn flere slike abstrakte bilder, det er med på å utfordre kreativiteten til oss andre her på BK.

+1 :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...