Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen restarter seg.


Anbefalte innlegg

Det begynte når jeg skulle innstallere Age of Conan for å prøve 7-dagers trialen. Midt i innstallasjon slo maskinen seg av og på, helt uprovosert. Nå kan jeg ikke slå på maskinen uten at den gjør det samme etter 2-5 minutter.

 

Det samme har skjedd før, ikke lenge etter jeg kjøpte den for et halvt år siden, og da skyldte han jeg leverte den inn til på at den ene ram-brikken var ødelagt. Jeg tror ikke det er det som er gale denne gangen. Selv mistenker jeg strømforsyningen min for å være for svak, men jeg tenkte jeg skulle spørre noen med peiling før jeg tenkte på å kjøpe noe.

 

Hardware:

 

CPU: Intel Core 2 Duo E8500

Skjermkort: HIS Radeon HD 4870

PSU: Corsair VX 550W

RAM: Corsair TWIN2X DDR2 4096M

HK: Asus P5Q Pro

Kabinett: Antec Nine Hundred

 

Jeg kjører XP.

 

Takk på forhånd. Bare si ifra hvis dere trenger noe mer informasjon fra min side.

 

Hilsen desperat gamer med påskeferie.

Endret av Bob-Heine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten oppdatering.

 

I går slo jeg på maskinen etter jeg hadde støvsugd den ganske grundig. Til min store overraskelse gikk ikke maskinen av med en gang. Jeg fikk faktisk tid til å innstallere, patche og spille AoC i et par timer før den slo seg av.

Men, nå får jeg ikke slått på maskinen i det hele tatt. Hvis jeg prøver å slå den på etter den har hatt en hvilepause kan den kanskje gå på i et halvt sekund, men etter det går den ikke på i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...