adg Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Noen her som kan fortelle meg hvordan jeg kan gå utenom Illusion?
fondus Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Skrive inn passordet... Tro meg, illusion 98 er "uncrackable". Har prøvd å crakce det i 4 år nå, så jeg har finni ut at det er rimelig sikkert, ja. Husker jeg tilogmed prøvde å bytte ut disken illusion lå på i pcen på skola med en jeg hadde med hjemmefra, men tror du ikke at illusion (på en eller annen måte) nekta meg å boote opp med den disken pga at det ikke var den samme som satt i når den ble deaktivert da Så for å "gå utenom" illusion 98 må du enten være god venn med sysadmin eller være en veldig god cracker. Du trenger ikke prøve å legge inn keylogger i håp om at sysadmin skriver inn passord en gang, for ved restart (og pcen blir restartet når illusion blir deaktivert) så forsvinner jo alle nye konfigurasjoner inkl programmer Jeg var heldig, på skola mi så hadde sysadmin glemt å aktivere illusion igjen, så jeg avinnstallerte den og innstallerte en ny... som bare jeg kan passordet til
Lord Hassan Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 man kan slette katalogen det ligger i hvis man booter med en bootdisk.... Det har blitt utført
fondus Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 man kan slette katalogen det ligger i hvis man booter med en bootdisk.... Det har blitt utført Ikke med illusion 99 som jeg har prøvd meg på iallefall. jeg sletta alt av illusion og educational tools-mapper og alt av det samme i registeret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå