resku Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg skulle oppdatere BIOS'en min på min Toshiba Qosmio x300 idag. Jeg fulgte instruksene fra Toshiba TEMPRO og lastet ned og begynte å installere den nye driveren til BIOS'en. Midt i prosessen fikk jeg (Not Responding)og installasjonen ble avbrutt. Når jeg da skulle prøve å kjøre programmet igjen fikk jeg en feilmelding om at filen i windows var merket for sletting og at den ikke kunne kjøres. Så reboota jeg maskinen min, og nå vil den ikke starte korrekt. Den starter opp, men skjermen gir ikke fra seg liv, og selve maskinen jobber ikke, høres ihvertfall ikke sånn ut. Jeg har prøvd å bruke en Recovery Disc for Windows Vista 32bit, (som også er mitt OS ofc)men heller ingen respons der. Så mitt spørsmål er: Er det noen mulighet for at jeg kan fikse dette problemet selv eller er det eneste utvalget å sende den inn til reperasjon?
Gavekort Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Du må nok flashe BIOS på nytt, via CD, floppy, minnepenn ect. Å restarte pcen var nok det dummeste du kunne gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå