Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei submit, jeg blir helt dårlig (. Typisk at jeg akkurat kjøpte meg 4870 1g til bruk i CF fra komplett, i dag kunne jeg fått 4870x2 billigere. Tja, shitt happens ******

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4870x2 til 1.600 kr... der var de borte :(
var det ikke 1845?

Min bror ønsker gjerne at det snart kommer et par vidvinkelobjektiv på tilbud. Til Pentax K200, vel og merke. :)
Agreed!
Skrevet

Da legger jeg meg, uansett hvilket tilbud de legger ut så må det være bedre for meg å ha pengene .... kjøpte 2 musmatter og 2 mus til en samlet verdi 60 kr. Kunne godt tenkt meg harddisken også, men var borte en halvtimes tid, og de ble borte.

Kan godt tenke med å oppgradere en gammel PC her i huset, så AGP skjermkort og PATA harddisk takk. Komplett vil sikkert bli kvitt sånne ting uansett...

Skrevet

Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-)

Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition.

Vi blir sittende en god stund til....:-)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

På tide å annonsere vinneren av konkuransen nå.

Skrevet

Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition.

Nice :thumbup:

Skrevet

når fikk komplett.no en forumbruker :ph34r: ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...