RunarBerg Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Etter 2 år med SWG som mitt hovedspill, har jeg bestemt å legge det på hylla etter nok en crappy "update". Så synd å se hvordan SOE har ødelagt et perfekt spill. Jeg har vurdert og starte med EQ2 eller WAR Online. Men klarer ikke å bestemme meg siden begge ser veldig artig ut. Hva synes dere? Takk
akristina92 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Tja, i bunn og grunn er det det spørsmål om du liker PVP eller PVE. Men om du ikke likte hva SOE gjorde med SWG, tviler jeg på at du kommer til å like hva de gjør med EQ2.
Crispin Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 (endret) Eq2 for pve og war for pvp, det finnes trials til begge spill(tror jeg) så det er bare å teste ut begge. Endret 4. april 2009 av Crispin
Neppe Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 For min del overgår Everquest 2 alle mmo i både mengde innhold, type innhold og ikke minst community.
vikingkylling Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Jeg fant EQ2 Complete ganske billig. Det hadde alle ekspansjonene som var gitt ut da det kom (mener det er tre eller fire), så da får du veldig mye igjen for pengene. Begynner å bli en stund siden jeg spilte det, men jeg likte det ganske mye. Det eneste negative var at det er så små soner å leke i. Jeg foretrekker helt klar en stor, åpen verden med så lite loading som mulig. WAR har også sine sider, men da jeg spilte det var det få folk som spilte (skjønt kanskje jeg bare valgte en lite befolket server), og communityet var mer eller mindre ikke-eksisterende.
Hudrin Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 som sagt, eq2 for pve, war for pvp...og likte du ikke swg så kommer du heller ikke til og like eq2, det er ikke noe stor åpen verden, men kun en zone, og puller du en mob så kommer hele gjengen uansett så singel pulls er ikke eksisterende, du får hele gjengen uansett på deg, synes det ble kjedelig i lengden, ble mere et spill for onga enn et mmo..som gammel eq spiller ble jeg blodig skuffa over eq2 jeg hadde sett for meg et eq1 med bedre grafikk i en stor fri verden men dengang ei tilogmed klassene er like..dps er dps bare at skillene heter noe annet på de forskjellige,dårlig forklaring men..det er intet spesiellt med de forskjellige..
Crispin Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 som sagt, eq2 for pve, war for pvp...og likte du ikke swg så kommer du heller ikke til og like eq2, det er ikke noe stor åpen verden, men kun en zone, og puller du en mob så kommer hele gjengen uansett så singel pulls er ikke eksisterende, du får hele gjengen uansett på deg, synes det ble kjedelig i lengden, ble mere et spill for onga enn et mmo..som gammel eq spiller ble jeg blodig skuffa over eq2 jeg hadde sett for meg et eq1 med bedre grafikk i en stor fri verden men dengang ei tilogmed klassene er like..dps er dps bare at skillene heter noe annet på de forskjellige,dårlig forklaring men..det er intet spesiellt med de forskjellige.. Summer vel opp de fleste mmorpgs der ute, ingenting er jo som eq.
Hudrin Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Summer vel opp de fleste mmorpgs der ute, ingenting er jo som eq. sant så sant..for en tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå