Ferdizz Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hei, jeg og en venn pleier å spille css med bots, men det meste jeg får til å ha med er rundt 20-30 bots... Går det an å legge til enda flere boter på en eller annen måte? PS: Jeg har prøvd å skrive "mp_autoteambalance 0" og "mp_limitteams 50" f.eks... men det kommer ikke flere enn ca 20-30 bots totalt... Takker veldig for svar :!: og trenger helst svar litt fort fordi vi har lan i kveld... Siter Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Prøvd bot_add_ct/t i console? Natrich Endret 3. april 2009 av Natrich Siter Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Prøvd bot_add_ct/t i console? Natrich Ja, men det kommer ikke flere uansett ... Går det an å laste ned en cfg fil eller noe sånt som gjør at du kan adde flere? Og fins det en zombiehorde mod som er lett å installere? Hadde vært litt kult Og hvis ikke, er det en command for å gi boter flere liv? Jeg og kompisen min "later" som om botene er zombier med kniv men det blir for lett Siter Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Du kan bare ha så mange booter som det er spawnpoints på brettet, om det kun er 20 spawnpoints på brettet og det er 2 human players så kan du bare ha 18 boots. Sjekk hvor mange spawnpoints brettet har, det skal stå oppført i brettinformasjonen så fremst brettdesigner har lagt det til Siter Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Du kan bare ha så mange booter som det er spawnpoints på brettet, om det kun er 20 spawnpoints på brettet og det er 2 human players så kan du bare ha 18 boots. Sjekk hvor mange spawnpoints brettet har, det skal stå oppført i brettinformasjonen så fremst brettdesigner har lagt det til Men vet du om en bane som har mange spawnpoints? Og vet du om det finnes en command for å gi botene flere liv? Jeg er veldig ivrig etter noe lignende "zombie horde mod" Siter Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hvilket boot addon bruker du? Er det det som følger med spillet du tenker på? Når det gjelder baner med mange spawnpoints kan du sjekke ut FPSbanana. Merk at des flere spawnpoints des mere kraft trenges av PCen. Siter Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Lag et eget map Natrich Siter Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hvilket boot addon bruker du? Er det det som følger med spillet du tenker på? Når det gjelder baner med mange spawnpoints kan du sjekke ut FPSbanana. Merk at des flere spawnpoints des mere kraft trenges av PCen. Det er det som følger med spillet ja, men takk for tipset Men vet du om en måte å gi botene flere liv med? Siter Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Må dessverre skuffe deg at det vet jeg ikke, må få sjekket det eventuelt opp når jeg kommer meg hjem fra jobb, sitter på blokkeringsproxy her på jobb så får ikke frem mye informasjon rundt dette temaet Siter Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Hvilket boot addon bruker du? Er det det som følger med spillet du tenker på? Når det gjelder baner med mange spawnpoints kan du sjekke ut FPSbanana. Merk at des flere spawnpoints des mere kraft trenges av PCen. Jeg lastet ned denne banen her der det stod at den kunne ha 99 players, startet serveren med 99 bots på ct sitt lag, mens jeg og en venn joina t. Men når jeg skriver "mp_limitteams 99" og "mp_autoteambalance 0" så kommer det bare 11 bots totalt og jeg har prøvd å skrive bot_add ct, men det står: " Could not add bot to the game: Team is full"... Endret 3. april 2009 av ---Help--- Siter Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 har du prøvd med "mp_limitteams 0"? Siter Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Limitteams er ikke hvor mange som kan være på laget. "mp_limitteams [value]This is defaulted to 2. Sets the maximum number of players that one team can have more than the other team - Use a setting of '0' to completely disable the team limiting. Siter Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 har du prøvd med "mp_limitteams 0"? Har prøvd det ja... Siter Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Kommer til å lagge mye med 99 botter ! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.