pululf Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 (endret) Hei! Min første post her inne på kultur-delen av forumet, henger for det meste på vitenskaps-delen. Anyways. Jeg tenkte at vi kunne ha en liten tråd der man kan diskutere og linke til kortfilmer som man syns er gode. Selv liker jeg animerte kortfilmer veldig godt, mye mer enn jeg liker kortfilmer med "ekte" video. En channel på youtube som er dedikert til kortfilmer, er Future Shorts. Det er her jeg ser de fleste kortfilmene fra. Her er mine favoritter. Post egne hvis du har noen, eller si hva dere syns om disse! Please say somthing Handler om forholdet mellom en voldelig mus og en emosjonell katt. Rørende, og stilen er original. Se filmen hos Youtube The black hole Å være grådig er ikke lurt... Og slutten er morsom Zoologic Utrolig morsom! jojo in the stars Elsker musikken... Og svart-hvitt stilen passer veldig godt. Se filmen hos Youtube Endret 2. april 2009 av pululf
Kontorstol Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 (endret) Black Button Se filmen hos Youtube Endret 2. april 2009 av Kontorstol
pululf Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Fiks youtube-taggene dine. Du har gjort noe feil.
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 (endret) Mulig at denne ikke deffineres som "kortfilm". Se filmen hos Youtube Endret 23. april 2009 av HalogenpereUtenLys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå