Gå til innhold

Hvilken spillmus skal jeg ha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Razer Copperhead er glimrende. Hatt den i litt over et halvt år nå, og har hatt ingen problem med den. Mest presise og stilige mus jeg har hatt, og blant de beste på markedet. (Var iallefall det)

Lenke til kommentar
ok

 

men har noen prøvd G9 og vet om den er bra?

 

har prøvd G5 og MX518 og liker dem veldig godt. hadde tenkt å kjøpe G5, men jeg gidder ikke det hvis G9 er bedre.

 

Jeg har ikke prøvd G9 skikkelig, kun holdt i den og kjent litt hvordan den føles. Jeg har G5 og liker den bedre, hvertfall når det kommer til det "fysiske"! :)

Lenke til kommentar

Har begynt å spille litt Quake igjen (Quakelive). Fant fort ut at Logitech G5 ikke egna seg spesielt til min spillestil. Den blir for klumpete og tung, mister grepet litt, og så orka jeg ikke lenger en ganske fatal bug i setpoint. Om det er kun et Vista problem husker jeg ikke, men enkelte ganger når man beveger på musa og samtidig holder inne en av de programmerbare knappene, så gjør musen et kast slik at du plutselig ser i en litt annen retning. Helt uaktuelt i et skytespill som i stor grad handler om sikting med andre ord.

 

Jeg bestilte en Razer Lachesis og testa den i noen uker. Fant ut at den var for tung og klumpete den og, samtidig som de programmerbare knappene var ALT for tunge å trykke inn, og rett og slett upålitelige. Man trykker knappen, hører klikket, men man bytter ikke våpen. Irriterende.

 

Så da er jeg tilbake der jeg var for 10 år siden. Logitech MX518, en videreutvikling av den gode gamle Logitech Mouseman. Jeg kjører 4.12 setpoint driverne siden de nyere driverne suger.

 

Jeg har bestilt en NZXT Avatar nå. Skal bli spennende å teste. Kunne tenkt meg å teste en Roccat Kone også, får se hvordan Avataren faller i smak.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte nylig G9 etter å ha brukt MX510 i "ett halvt århundre" (føles slik iallefall).

 

Litt uvandt form, digg med utskiftbare skins. Slapp å skru opp dritten for å fjerne blylodd... alt i alt, stort sett fornøyd - bommer litt på tommelknappene i ny og ne når jeg spiller, men det er vel mest en tilvenningssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...