Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ærlig talt ikke grunnen til hvorfor du kjøpte CE på steam hvis du allerede har det på Xbox (og kjenner jeg deg rett har du vel CE på xbox), da alle ting som er med i PC CE'n er bare digitale former av den fysiske utgaven til Xbox. Jaja, whatever floats your boat.

 

siste spillet jeg kjøpte var Tales of the Abyss til 3DS fra play.com

Lenke til kommentar

Ser ærlig talt ikke grunnen til hvorfor du kjøpte CE på steam hvis du allerede har det på Xbox (og kjenner jeg deg rett har du vel CE på xbox), da alle ting som er med i PC CE'n er bare digitale former av den fysiske utgaven til Xbox. Jaja, whatever floats your boat.

 

siste spillet jeg kjøpte var Tales of the Abyss til 3DS fra play.com

 

Jepp jeg har Collectors Edition på X360 :p

Men de solgte kun CE av Alan Wake på steam så hadde ikke andre valg

Lenke til kommentar

Månedens forhåpentligvis siste - men sannsynligvis ikke det siste - kjøp fra Steam;

 

 

Back to the Future episode 1-5, drøye 100,- kr

Demolition Inc., ca 40,- kr

Civilization V Game of the Year, drøyt 150,- kr

The Binding of Isaac, rundt 20,- kr

Trine, omtrent 40,- kr.

 

Kjøpte Back to the Future fordi jeg lenge har hatt lyst til å spille et Telltale-spill, og fordi jeg alltid har synes filmene har vært stas!

Demolition Inc. kjøpte jeg fordi det visstnok er et spill som er ganske avslappet, og som kan spilles uten å bruke hjernen så mye :-p

Civilization kjøpte jeg fordi "alle" vennene mine som er på Steam spiller det, så da kan jeg være med på moroa også.

The Binding of Isaac ble kjøpt fordi jeg har hørt utallige komplementer fra både 4playerpodcast og Giantbomb's Bombcast. Konseptet høres spennende ut :-)

Trine kjøpte jeg av samme grunn som The Binding of Isaac, pluss at HVIS jeg skal handle inn Trine 2 vil jeg helst ha spilt igjennom eneren først!

Lenke til kommentar

Ser ærlig talt ikke grunnen til hvorfor du kjøpte CE på steam hvis du allerede har det på Xbox (og kjenner jeg deg rett har du vel CE på xbox), da alle ting som er med i PC CE'n er bare digitale former av den fysiske utgaven til Xbox. Jaja, whatever floats your boat.

 

siste spillet jeg kjøpte var Tales of the Abyss til 3DS fra play.com

 

Har selv CE utgaven til X360 og kjøpte også Pc utgaven igår. For det første så var det bare 152kr men det viktigste er at det er i mine øyne et av dem beste spillene i 2010, oppleve det med bedre kontroll og vesentlig bedre grafikk er insta buy :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Swtor for 399 for en måned siden på cdon.no

 

Beklageligvis er det den verste investeringen jeg har gjort på årevis. På grunn av tekniske problemer har jeg ennå ikke fått spillt spillet. Det er 3 timers ventetid på hjelpetelefon noe jeg ikke gidder og jeg får ikke logget meg på fordi jeg må ha stavet yndlingsfilmen min feil.

Aldri mer skal jeg kjøpe en MMO fra Bioware. Den går rett i søpla.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg føler jeg omtrent spammer denne tråden, men det ble et par kjøp i går også.

 

Fra amazon.com;

Borderlands Game of the Year $6,99 tilsvarende 40 norske kroner.

Fra Nuuvem.com.br;

Cities in Motion Collection R$9,90 tilsvarende 33 norske kroner.

Deus Ex: Human Revolution Augmented R$19,90 tilsvarende 66 norske kroner.

Fra Steam;

The Binding of Isaac (som gift til bruttern) €4,99 tilsvarende 37 norske kroner.

_NÅ_ er det stopp for spillinkjøp. De eneste spillene som står på ønskelisten - som jeg _virkelig_ har lyst på er Saints Row the Third, Grand Theft Auto V, Mass Effect 3 og Diablo III. Jeg venter på et godt tilbud på Saints Row, mens både Diablo III og GTA V ikke kommer før om en gooood stund. Kanskje jeg faktisk får tid til å spille spillene jeg kjøper også :-P

Lenke til kommentar

@ Komplett - Lagersalg spill:

 

PC:

- Air Conflicts: Secret Wars, 49,-

- Need for Speed: Shift 2 Unleashed, 29,-

- The Sims 2: Forretningsliv, 5,-

- The Sims 2: Livets skole, 9,-

 

PS3:

- Guitar Hero Warriors of Rock, 29,-

- Brink Nordic Bonus Edition, 79,-

- Enslaved Odyssey To The West, 49,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Alan Wake for 20.99£ (188,-) på Steam.

Et spill jeg har gledet meg til å spille i mange år ettersom det først ble lovt å komme på pc og x360, men deretter kun til X360. Endelig fikk jeg muligheten til å spille det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...