Gå til innhold

Spill med Helikopter ?


Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Har nylig blitt en smule hekta på HAWX demoen på xbox360, men med forkjærlighet for helikoptere har jeg lett etter noen spill som lar meg fly fryktinngytende helikopter istedet for fly. Noen som vet om dette i det hele tatt finnes, eller kommende titler der man kan fly heli i tillegg til fly ?

Fant noen spennende titler på PS1, men kunne tenkt med noe litt nyere, f.eks PS3/360 eller PC. Spiller en del RC Simulator da, men det kan man gå lei av etter en stund..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Armed Assault og Operation flashpoint kan du fly helikopter :)

 

Ja, men ingen av disse er skikkelig hardcore helikopter simulatorer(Armed Assault har litt mer realistisk helikopter flyvning enn OFP).

 

Men til gjengjeld så får du skikkelig press på deg, hvis du er i en klan, og skal fly taktisk for å få bakkesoldater så langt inn på fiendtlig område som mulig, som regel bare noen meter over bakken i hundrevis av kilometer i timen :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=F-Asf557ThY&fmt=18

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Takk for tipsene folkens. Skal prøve den simulatoren først og se om det er gøy, ellers så kan jeg børste støv av BF2 cden også.. selv om det nesten er litt for enkelt og fly der :=)

 

Ellers krysser jeg fingrene for en eller annen uannonsert Tom Clancy tittel :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...