Gå til innhold

Aprilfest 2009 - fblpr - vårstemning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

19 april fortsatt i svigerfars blomsterbed. Møtte Vår Staude.

Nå begynner det definitivt og bli nok blomsterbilder og jeg håper på at jeg kan klare og få fortsatt på det bilde av veien mens lyset holder.

post-42801-1240175457_thumb.jpg

Endret av fblpr
Lenke til kommentar
22 April. Synd bildet er tatt så sent på kvelden men desverre så må jeg jobbe på den tiden av døgnet man helst skulle vært ute med hund og kamera.

Tja, du kan da godt gå ut senere enn det også. Litt mye småkvist oppe til venstre, men veien leder fint innover i bildet. Du har plassert veien bra.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
Den skrukkede rabarbaen er jo morsom.

 

Ser det er vanskelig lys på veien. Et alternativ kan jo være å prøve et bilde av veien om morgenen når du er på vei ut av heimen.

 

Tom

 

Ja rabarbraen var en stor overraskelse og finne slik.. den er ikke like morsom nå lenger... den har blitt en liten helt normal rabarbra nå.

 

når det gjelder veien så vet jeg ikke helt hvor kompatibel jeg er med fotografering kl 0600.. B-mennesker skulle finne seg jobb nærmere hjemme.

Lenke til kommentar
Mange fine bilder her.. Liker 19. april :)

 

Noen av bildene kunne kanskje vært oppskarpet litt.

 

Tror samtlige bilder her har bruk for litt mer etterbehandling. Desverre så er photoshopkunskapene mine noe begrenset, så det får kanskje bli neste utfordring.. Har i alle fall klar og ta mer bilder enn jeg pleier denne måneden ;)

Lenke til kommentar
Masse liv og vårstemning i det siste :)

Helt enig. Trampolinen har kommet frem hos naboen også.

 

Tom

 

Ny ide til til geniale "Ting som sier dunk om natten"?

Ikke alle "trampolinehoppere" som har samme definisjon av "natt" som meg i alle fall..

Lenke til kommentar
25 april i mine foreldres blomsterbed denne gangen...

 

Her var det skikkelig vårstemning, Disse kom vel så raskt opp av bakken at det sa dunk ;)

 

Tom

 

PS. Jeg vurderte tampoline til festen, min - men naboen har plassert trampolinen lite fotogent. Og ungene i nabolaget er på generelt grunnlag greie med å ikke starte for tidlig om dagen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...