Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Gruppe utstengelse fra Rimi


SaitekQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hei, jeg går på en skole der noen elver har stjælt og ødelagt varer i butikken Rimi.

Dette er snakk om 2-3 personen

 

De bestemte seg for å utestenge alle fra min skole fra den butikken i friminuttene.

Vil ikke dette være diskrimering? Hvilken rett har Rimi til å utestenge meg som person fra en offentlig butikk når jeg ikke har gjort NOE galt?

 

Jeg diskuterte dette med vakten som bestemmer at ingen får gå inn. Da spurte jeg hvorfor jeg som person blir utesteng når jeg ikke har gjort noe galt? Da svarte han med at butikken har lov til å utestenge visse grupper.

 

Så spurte jeg visst to 60 år gamle menn stjal, om de skulle utestenge alle 60 åringer ( Som et exempel)? Men da ble han bitter og begynte å si at jeg skulle pelle meg fra butikkområdet osv.

 

Så hva sier dere? Har de lov til å utestenge meg når jeg ikke har vært involvert i stjelinga?

Visst de ikke har lov hva kan jeg gjøre da?

De har ikke lovd å stenge alle dere ute, det er stigmatisering.

 

Grunnen til at de stenger ut grupper er nok mest pga av at de som går på grunnskolen, visst det er der du går(?) Er mest involvert i stjeling.

 

Det å diskutere med vektere er uansett en dårlig ide, visst de har fått streng beskjed om å vokte en butikk som er utsatt så må de følge sentersjefen/butikksjefens mening.

 

 

Beklager skrivefeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...