Gå til innhold

Mc Afee vs F-secure, hvilket antivirusprogram er best?


Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte maskinen min fikk jeg 4 ukers gratis Mc Afee. Syns det funket bra og det var veldig greit å slippe å scanne selv. Men før kjøpet av ny maskin hadde jeg allerede bestilt et års abonnement med F-secure så jeg la inn dette når Mc Afee var gått ut. Føler at maskinen går tregere med F-secure eller er det bare noe jeg innbiller meg? Har avinstallert Mc Afee for selvom det var stoppet var det der fremdeles, så det sto et sted på skrivebordet at maskinen ikke var beskyttet mens det sto et annet sted at maskinen var beskyttet. Fant det da best i å avinstallere Mc Afee. Hvilket program mener dere er best? Bør jeg avinstallere F-secure igjen og legge inn Mc Afee?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i grunn ikke hatt så mye erfaring med Mc Afee, bruker for det meste AVG free. Fikk med Norton med pcn, men jeg er ikke så veldig stor fan av det så jeg valgte å ikke installere det. For tiden kjører jeg da Avg 8.0 free, Spybot s&d og COMODO brannmur, for optimal sikkerhet :) Uten at det påvirker pcn i for for lagg eller treghet.

Eneste minus med Avg er at pcn kan bli hakkete mens man driver med full pc- Scan. Men da igjen, man pleier jo som regel ikke å bruke pcn når man scanner, i allefall ikke jeg, så jeg klager ikke. :)

Lenke til kommentar
Da jeg kjøpte maskinen min fikk jeg 4 ukers gratis Mc Afee. Syns det funket bra og det var veldig greit å slippe å scanne selv. Men før kjøpet av ny maskin hadde jeg allerede bestilt et års abonnement med F-secure så jeg la inn dette når Mc Afee var gått ut. Føler at maskinen går tregere med F-secure eller er det bare noe jeg innbiller meg? Har avinstallert Mc Afee for selvom det var stoppet var det der fremdeles, så det sto et sted på skrivebordet at maskinen ikke var beskyttet mens det sto et annet sted at maskinen var beskyttet. Fant det da best i å avinstallere Mc Afee. Hvilket program mener dere er best? Bør jeg avinstallere F-secure igjen og legge inn Mc Afee?

Hei, dette har ikke noe med saken og gjøre, men avataren din skifter hele tiden det gjelder meg også . Ser masse cowboyer og mc gyver. Er det bare meg?

 

Haha bra aprilspøk, men så den to dager for sent. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...