Gå til innhold

Pant mobilen, få gratis SMS


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Herregud, jeg må si at jeg blir ganske rystet når jeg leser denne tråden. Hvordan enkelte faktisk presterer å _klage_ på at de får noe _gratis_ om de resirkulerer gamle produkter de uansett skal kaste?

Hadde du satt pris på å få 50 gratis meldinger hvis du allerede betalte 300 kr/mnd for å sende så mange "gratis" meldinger du bare orket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, jeg må si at jeg blir ganske rystet når jeg leser denne tråden. Hvordan enkelte faktisk presterer å _klage_ på at de får noe _gratis_ om de resirkulerer gamle produkter de uansett skal kaste?

Hadde du satt pris på å få 50 gratis meldinger hvis du allerede betalte 300 kr/mnd for å sende så mange "gratis" meldinger du bare orket?

Det er da ingen som tvinger deg til å kaste telefonen din, men Telenor har gitt et tilbud til de som interessert i kildesortere sin gamle mobil mot at de får 50 SMS. Hadde du lest innlegget mitt ville du nok skjønt at jeg ikke sier at belønningen er superbra og passer for alle, men det jeg reagerer på er at så utrolig mange rett ut klager og syter over at de ikke får mer. Neste gang dere ser en søppeltømmer kan dere spørre han om dere kan få en tier om dere kaster sjokoladepapiret i søpla i stede for på bakken. (teit, jeg vet.)

Tror nok det er ganske mange mobiler som går i restavfallet hvert år, og dit vet vi jo alle at den ikke skal.

Lenke til kommentar
Er det egentlig mer miljøvennlig å destruere/gjennvinne en mobiltelefon nå, enn å la den ligge trygt og tørt i skuffa i ti år, for så å levere den til gjennvinning i et ti år mer moderne og bedre gjennvinningsanlegg?

Sikkert ikke, men det helt sikkert bedre å gjennvinne i dag enn å kaste den i restavfall om tre år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...