e9 Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 yo, jeg lurer på hvor mange title rewards det finnes? jeg vet om noen men lurer på om det finnes flere? sett igjennom Achievements på armory men der virker det som ikke alle står etter som på Wow forumet så står det mange threads om titles som ikke er tatt med... her er noen jeg har : The Magic Seeker, Obsidian Slayer , Twilight Vanquisher ,Conqueror of Naxxramas... bare sånn standar saker.. vet at du får titelen Conqueror når du blir exalted med alle BG's.. men vet du om flere? hvis så, post her
Lycantrophe Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Chef, Salty, Ambassador, of the Frozen Wastes, Matron, Jenkins, Merrymaker, the Hallowed, the Argent Champion, Guardian of Cenarius m.m.
henrik_s Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Hvordan får man The Magic Seeker? Server first Malygos, om jeg husker riktig.
Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Mao man kan transferre til nyåpna servere å få seg unik tittel?
e9 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 bloodsail admiral, The Nightfall,the Immortal,the undying er noen titler jeg skal gå for nå
Datasmurf Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Er det ikke sånn at man må vente en måned eller tre før man kan transferre til en ny server, eller er jeg helt på viddene nå?
DisplayName123 Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 WoWWiki har jo en grei oversikt over titler. http://www.wowwiki.com/Title
Altobelli Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Hvordan kan du kalle tre server first kills "standard saker"?
Slåmeg Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Det er jo 24 andre personer per server som har de tittlene. Klart det er standard saker ^^
e9 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Det er jo 24 andre personer per server som har de tittlene. Klart det er standard saker ^^ det er jo ikke så vanskelig og få til?
brillan Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Uansett var ikke noen av de bossene vanskelige i seg selv. Var bare å ha mest bloodnerds i guildet til å tinge 80 først
e9 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Uansett var ikke noen av de bossene vanskelige i seg selv. Var bare å ha mest bloodnerds i guildet til å tinge 80 først siden Blizz bestemte seg for at raiding i WOTL skal være lettere en noen sinne så synes jeg man faktisk ikke skal si dem som får "server first kill" er bloodnerds.. som nå er jeg inactive tils blizz lager bedre raid "oppgaver" eller "challenges" håper dem buffer noe opp i det minste,for akkurat nå er raiding kjedelig å pvp er for kjedelig for man møter nesten bare uansett DK / PALA PALA / HUNT
CombatPsycho Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Champion, Champion of the naaru, Guardian of Cenarius, of the Frozen Wastes, Conqueror, Jenkins pluss alle de sesionalgreierne. Mangler Stormchops til Chef nu, og kommer til å bli den siste tittelen jeg skal prøve å få tak i(Hvis vi ser bort i fra sesionalz)
Necleto Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Stone Guard, Challenger, of The Shattered Sun, Champion of The Naaru, Champion of The Frozen Wastes, Twilight Vanquisher er de jeg har så langt. Har lyst på "of The Horde" Jeg er helt enig i at raids er altfor, altfor enkle nå for tida...men hva skal man ta seg til ellers? Alternativet blir vel noe slags PvP, men man kan jo like greit gå raids for å få PvP gear nå...Blizzard har igjen klart å ødelegge en stor del av PvP aspektet synes jeg.
bandreas Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Like "The Insane" Heftig mye farming involvert. Eller bare sette opp en bot på natta for 100 000vis av kills
PcT Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Du var BLODNERD om du var 80 som en av de 25 første. Jeg personlig? Jeg ble 10th på horde på stormscale iallfall Men jo, er rimelig blodnerd om du greier å sitte 50 timer oppe powerlvling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå