Cjaay90 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Elloen Sitter her å ser på mye final fantasy stuff på youtube, å kjenner det at jeg får grøsninger av noen av filmene der. Savner Final Fantasy spillene til ps2 no inni granskæven Har utrolig nok mista dem. Noen som har en annelse om hvor jeg kan skaffe disse spillene nå? Ingen selger dem jo lenger :'( Håper på svar. MvH Final Fantasy belover. Endret 28. mars 2009 av Cjaay90
Herindur Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Vet at play.com og amazon.co.uk hadde noen FF-spill for ikke alt for lenge siden. Eventuelt kan spillene definitivt kjøpes ny/brukt gjennom marketplace, o.l
Ayb Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 fant tolveren på platekompaniet.no, men kunne ikke se om det var på lager
Cjaay90 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Takk for svar, da fikk jeg værtfall tak i ff12 fra platekompaniet, takker
Simen Løkken Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Husk at eBay er din venn! Det engelske pundet er lavt om dagen, så kan kanskje lønne seg å sjekke på ebay.co.uk. Pass på å hold deg til selgere som har helst bedre enn 99% positiv tilbakemelding og så mange salg som mulig. Uansett så er du godt sikra hvis du betaler gjennom Paypal. Geniale greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå